Ahad, Oktober 23, 2011

Koleksi Beg Tangan Bik Mama Jenama Hermès


Gambar diatas: Bik Mama dan 'isteri' kesayangnya Najib Razak, mudah-mudahan rakyat bagi mandat PRU13 nanti supaya dapat beli koleksi mewah yang lebih hebat. Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah...

Info beg Birkin:
Beg tangan yang dinamakan sempena pelakon-penyanyi Britain yang terkenal Jane Birkin itu dihasilkan oleh Hermes sejak tahun 1984 dan ia adalah lambang barangan mewah yang eksklusif dan hanya mampu dimiliki oleh golongan tertentu yang kaya raya secara luar biasa.

Harga bagi sebuah beg adalah diantara US$9,000 (lebih RM25 ribu) hingga US$150,000 (lebih RM450 ribu). Harganya menjadi lebih mahal bergantung kepada jenis bahan yang digunakan.

Dakwaan Rosmah Mansor memiliki sifat belanja boros dan suka masuk campur hal ehwal negara menyebabkan pemerintahan Najib Razak semakin ditolak oleh juak-juak Umnobn sendiri.

Nota:
Waktu muda dolu-dolu Rosmah berbangga kerana dapat menjerat saekor Buaya Darat menjadi 'isteri'nya sehingga sekarang. Lar ni pula rosmah berbangga memiliki kulit buaya yang mahal sebagai koleksi peribadinya.

Jika tiada nafsu berbelanja boros yang tinggi. Selamatlah lebihan duit pembayar cukai... Jika tiada permintaan yang tinggi. Selamatlah keluarga buaya di mukabumi... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... layanzzz... Mari kita lihat Koleksi Beg Tangan Hermès Birkin Rosmah Mansor.












3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Mahalnya. Kat petaling street boleh dapat murah. kehkehkeh

Tanpa Nama berkata...

Rosmah memiliki BAG TANGAN MEWAH JENAM BIRKIN YANG BERHARGA RM472,000 (US150,000) DIKALI DENGAN 11 BIJI?. Damn bini puaka.

Saya Suka Baca Blog! Ninie Simmons berkata...

Takde lah cantik mana pun handbag tu..Biasa je..

Post Haru Biru

Arkib Blog