Isnin, Julai 27, 2009

SELANGOR AKAN DIRAMPAS UMNOBN DENGAN KONPIRASI KEMATIAN

Program Inisiatif Tawan Selangor (PINTAS) yang dilancarkan menjadi satu daripada usaha penerangan untuk merampas kembali Selangor daripada kerajaan Pakatan Rakyat (PR). Jentera penerangan Umno Selangor akan mengadakan kempen penerangan sekurang-kurangnya sekali dalam sebulan di setiap 56 kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) negeri itu bermula Ogos depan.

"Melalui PINTAS, semua jentera penerangan di setiap Dun diminta mengadakan aktiviti penerangan bagi menarik kembali sokongan rakyat. Antara program yang bakal diadakan ialah sesi ceramah umum dan berkelompok, pertandingan syarahan serta kempen memasang banner. Contohnya, melalui pertandingan syarahan penganjur (penerangan) boleh memilih tajuk-tajuk yang sensasi seperi 'Kerajaan Selangor Zalim dan Di Sebalik Kematian Teoh Beng Hock. Kita akan ulang balik segala isu-isu tersebut. Jangan kita simpan isu-isu yang sudah lama."
- Ahmad Maslan, Ketua Penerangannya

(Moral: Nampak sangat kebanyakkan jentera penerangan umnobn hanya banyak makan dan tidur dari bekerja. Setelah konpirasi pembunuhan Teoh Beng Hock di bangunan SPRM, umnobn akan menggunakan strategi keduanya iaitu memburuk-burukkan Pakatan Rakyat dengan isu kekejaman walhal mereka tidak sedar akan keburukkan angkatan umnobn sendiri. Wahai juak-juak umnobngok bukalah mata dan pandanglah sekeliling siapakah perancang pembunuhan si tuya, pembunuhan dengan sengaja di Memali, perancangan rasuah di Manek Urai terbaru dan Perak sebelumnya serta permulaan kekecohan 13mei di kampung baharu dan seluruh Malaysia?.. Bukankah hangpa yang mulakan dulu dengan permainan perkauman yang dicucuk kehidung melayu?. Strategi selepas ini adalah menggunakan media karat menceritakan yang korang akan bermuafakat dengan PAS setelah korang pecahkan permuafakatan DAP dalam Pakatan Rakyat. Lapisan teratas umnobn mungkin tak ambil pot kerana yang melakukan kerja-kerja tersebut adalah perancang perpecahan yang dilantik oleh umnobn sendiri)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog