Isnin, Mei 24, 2010

Selipar Crocs: Abstrak Kalimah Allah



Lihat. Ini adalah selipar crocs yang biasa. Boleh didapati di mana-mana. Di Uptown, Downtown ataupun Mid Valley mahupun pasar malam Kota Tinggi . Cuma yang tak sahih sama ada yang ini version yang original ataupun tidak. Aku pown kurang arif untuk menentukannya. Aku tidak memiliki crocs ini versi tiruan atau original.


Aku tak tahu lah sama ada orang lain dah perasan ni lama atau tidak. Tapi aku cuma nak berkongsi. Kalau ini betul, jom kita jauhkan. Baiklah. Mari kita zoomkan sedikit bahagian kasut ini.


Zoom lagi. Bagi nampak dia punya buaya. Buaya darat atau sungai aku tak pasti.


Dekat lagi..TV 9...Dekat Di Hati!!!!. Ok...sila fokus. Lihat !


Nauzubillah ! Mintak dijauhkan. Apa kata kawan-kawan semua semak kasut yang korang ada. Betul tak benda ni? Aku pown tak pasti. Hanya mahu berkongsi.Sama-samalah kita menjauhi benda ni.

3 comments:

PuTeH (* . ~)+ berkata...

knp msti nak bygkan 2 kalimah "Allah" mungkin org yg buat crocs tu x de niat pon nk buat cam 2... logo die mmg crocodile untuk sesebuah company.

Tanpa Nama berkata...

salam, terima kasih kpd yg bawa isu ini.
kenapa croc perlu buat logo spt itu ataupun ianya secara kebetulan atau ada yang tersirat dibalik logo itu.
Dan kpd umat islam yang menjunjung tinggi perintah Allah ada baiknya kita simpan dulu jangan pakai kita tunggu apa kata majlis fatwa. kalau depa kata boleh pakai kita pakai balik.

Tanpa Nama berkata...

sikit-sikit agama..sikit-sikit agama..guna agama memburukkan org saja kerja. Salib orang kristian di mana-mana pun ada termasuk la tandas. tapi dorang relaks ja. Islam dan kristian ini sama saja.

Post Haru Biru

Arkib Blog