Selasa, Februari 23, 2010

Saiful Bukhari Akan Tercirit Bila Di Tanya Peguam Anwar


Ramai yang sudah mengetahui perbualan Saiful Bukhari Azlan dengan blogger pencacai umno yang bernama papagomo di facebook. Kenyataan Saiful supaya gambarnya dalam keadaan bersedih sahaja harus disiarkan bakal menjerat dirinya jika peguam Anwar bertanya akan hal itu.

Apa alasan yang Saiful akan berikan kepada peguam Anwar? Sama-samalah nantikan pada perbicaraan seterusnya. Jika soalan peguam Anwar dipintas oleh pendakwaraya dan diketepikan oleh hakim menyatakan tidak relevant, bermakna ada sesuatu yang disembunyikan oleh pendakwaraya dan Saiful.

Ahaks.. aku pun nak tahu juga kenapa Saiful sentiasa bersedih sedangkan beliau begitu ceria berbual di facebook bersama papagomo yang kuat buat fitnah didalam blognya. Kepada yang baru nak kenal celaka papagomo, ada disertakan gambar dibawah.

50 comments:

zack berkata...

Mengapa seorang pemuda yang mengalami peristiwa hitam diliwat boleh ceria sepanjang masa.

abe MIE 'TERJAH' berkata...

PAS kata Zina haram, tapi Liwat tak pula.

pkrpasdap.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Perkataan 'diliwat lagi' menyebabkan Karpal pening kepala, benda dah ulang-ulang jadi memanglah mangsa dah tak reti nak melawan. Karpal faham benda tu, sebab itulah juga dia beria-ia benar nak buangkan perkataan 'lagi' daripada kenyataan si mangsa. Sayangnya Karpal gagal dan terpaksalah minta tangguh/tunda sebab nak cari idea lain.

Lawyer2 hebatpun tak boleh lawan Saifol kerana Saifol konsisten.

Tanpa Nama berkata...

dah dapat ke RM30K Khalid gagap bagi? ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Nak duit kena datang ke apartment aku, passwordnya sudah tukar, MOKHTARUDDIN faham?

Tanpa Nama berkata...

Hairan sudah terang pakar perubatan kata tiada tujahan di dubur saiful, namun hangpa tetap percaya mainan budak tak habis sekolah tu. Ha.ha.

Arif Omar berkata...

tak ada isu pun perbualan papa gomo dan saiful. apalah. lebih lawywr dafripada lawyer. loyar buruk kot

Tanpa Nama berkata...

2010 FEB 23 19:07

Ini orang x ada baca paper ni.... lagi mau komen ka..

Tanpa Nama berkata...

Nama pun budak kampung ...cuma cerita di kedai kopi , tiada hakim tiada saksi....apa2 pun boleh cerita

Tanpa Nama berkata...

nama pun budak kampung - pemikiran nya pun pemikiran kampung pemikiran zaman batu zaman gua ..... kau boleh tipu orang2 kampung tapi tak boleh tipu orang2 bandar .... faham !!!!

Tanpa Nama berkata...

budak kampung ??????????????? buat malu je blog ini tak bersemangat .... budak kampung lah katakan .... amacam tukar nama 'budak felda'

Tanpa Nama berkata...

BUDAKKAMPUNG NI BESUNAT KE BLOM?

KENAPA CIFUT BABI DAH TERBERAK, TERKENCING KENCING DEK KERANA BEBERAPA PATAH PERKATAAN ROMANTIS YG DIUNGKAP SAIFUL.

ULAMA2 PAS BOLEHLAH BERDOA PANJANG UNTUK KEBENARAN DALAM KES CIFUT BABI INI..

STADIUM, PADANG BOLA, JALANRAYA, LOBI MAHKAMAH, KAKILIMA SHOPINGCOMPLEX DAN MANA2 TEMPAT LAPANG BOLEHLAH UNTUK MENJALANKAN SOLAT HAJAT. DAN SEELOK2NYA SEMBAHYANG HAJAT ULAMA2 PAS INI DIIMAMKAN OLEH IMAM BESAR USTAZ ANUAR IBRAHIM. AMIMMMMMMM.

awas kepada pesolat2 hajat ditempat2 disebut diatas tadi, LGE akan memerhati tempat "ibadat" anda. kemungkinan kakilima2 di PP akan dilebarkan untuk sembahyang jumaat. masjid2 dikecilkan.

Tanpa Nama berkata...

Saiful sanggup menahan berak selama dua hari. Lepastu dibiarkan doktor menujah lubang duburnya dengan putik kapas. Apa ke bodoh saiful ni. Patutpun beliau tak habis sekolah. Hangpa walaupun duduk dibandar namun akai hangpa letak dilutut dan didubur saiful. buta-buta ja hangpa kena main dengan SIFOOL ini.

zack berkata...

Tanpa Nama berkata...
nama pun budak kampung - pemikiran nya pun pemikiran kampung pemikiran zaman batu zaman gua ..... kau boleh tipu orang2 kampung tapi tak boleh tipu orang2 bandar .... faham !!!!
2010 Februari 23 19:41

KAH..KAH..KAH OIT KALAU ZAMAN GUA LU TANYA SAMA ARIF OMAR YANG DUDUK DALAM GUA. KAH..KAH.. BACA BIAR HABIS SAMPAI KE LINK YANG DIBUAT. BODOH PIANG.

Wak berkata...

Nampaknya mereka semua sudah benak kerana merujuk kepada utusan malaysia dan media tiga suku. Mengapa saiful Bukhairi dihina oleh rakyat terbanyak?. Pencacai bloger umno yang memihak kepada saiful secara tidak sedar memperlihatkan imej saiful lebih dikenali.

Samada persepsi menjadi baik atau menjadi lebih busuk dari takungan taik. Terpulang kepada nilai kebijaksanaan seseorang itu. Adakah semua itu punca awal bencana bila sumpah laknat saiful memakan dirinya sendiri.

Malu yang tidak terhingga. Kalau pemuda yang tidak mengenal sifat malu seperti saiful, tidak mengapa kerna sudah terdidik sebegitu.

10 BUDAK HITAM berkata...

Nampaknya blogger nie sudah silap meletak gambar. Saudara pernah bersemuka dengan papagomo ker? Wajah di gambar jauh berbeza bro. Lain kali kalau nak menuduh biar buktinya terang, macam Shaiful. Tapi kalau benar papagomo pun, lu apa perduli? Hebat apa bila ada bloggers yang berani menyokong insan yang telah dizalimi oleh binatang. Shaiful berani membawa kes ke mahkamah kerana dia benar-benar diliwat. Entahlah kalau saudara diliwat Anwar, tapi masih mampu tersenyum dan menikmati nikmat berjubur semahu-mahunya. Hahaha....

Tanpa Nama berkata...

Alahai 10 budak hitam lu cakap serupa saiful juga. "Tapi kalau benar papagomo pun, lu apa perduli?" Putar belit macam ular sawa. Berilah ulasan yang cerdik sedikit. Itulah 10 budak hitam yang sudah dipintal mindanya dengan zambry kadiaq MB haram.

CIPAN berkata...

Aku nampak pemikiran budak kampung lebih bijak dari bloger pencacai umno. Kalau tulisannya tak bertenaga masakan bloger-bloger pencacai umno memberi komen. Tak dak teloq betul hangpa. Memalukan bangsa melayu sahaja kerana Menteri hangpa sanggup mengwujudkan konspirasi fitnah demi menjatuhkan melayu sendiri. Bila negara luar bersuara hangpa demo. Bongok macam kaldai. Tapi bila menteri hangpa JUAL RAHSIA KESELAMATAN NEGARA hangpa diam buat bodo. Bila mahkamah melepaskan buku SIS yang terang boleh merosakkan akidah umat islam hangpa buat tak nampak aja. Bila Zunar keluar buku kartun Menteri Hangpa serbu bagai nak rak. Lebih baik POTONG sahaja yang dicelah tu. Dengan KARTUN pun sudah takut.

Tanpa Nama berkata...

BUDAKKAMPUNG..

CAN I FUCK U TODAY.



"HADIS" ULAMA BESAR PKR/PAS/DAP UNTUK ORANG2 KAMPUNG YANG TAK MAU BELAJAR BI.

BUDAKKAMPUNG AKAN JAWAB ...OK. TQ.

Izhar berkata...

udah2 la tu..diorang yg naik court..diorang yg goyang...korang pulak yg gaduh...kita tengok je..sembahyang hajat banyak2..baca yasin banyak2..nak marah tu amik wudhu...

senyum ke..liwat ke..gomo ke..budak hitam ke..PP ke..kaki 5 ke...kampung ke bandar ke...kita..boleh tengok kat 'skrin' besar nanti...masa tu..semua org yg kita tak kenal pon akan tengok sikap kita gak...

nauzubillah....

Tanpa Nama berkata...

Bagus sangat perangai masing-masing... saling hina-menghina sesama sendiri... bangsa lain bertepuk tangan kerana tidak perlu bersusah payah menghancurkan melayu... Tidak pernah bersyukur sebaliknya sentiasa bergaduh... hilang nikmat sebagai bangsa melayu, baru la nak menyesal kot...

Tanpa Nama berkata...

Perbualan dalam facebook tu tak buktikan apa2 pun.Biasalah strategi perang saraf di alam siber.Anwar & the gang hantam sepol dlm blogs,sepol & the gang balas balik.Mana ada ayat kata sepol saja buat fitnah dan berkonspirasi dengan sesiapa?

Senyum pun salah,tak senyum pun salah,ramai yg kondem dia pasal selalu tersenyum kat court,itu pasal dia suruh siar muka sedih2 aje pasni dlm blog papagomo penyokong dia.

Tak payah judge apa2,pakai main bersangka2 aje.Korang bukan betul2 tahu siapa yg betul2 bersalah pun.Kalau salah korang tanggung dosa kering.Ada lebih baik korang berdoa minta dimenangkan pihak yang benar dan dihukum pihak yg bersalah.Kita tengok siapa yg kenaaa

Hasnol berkata...

Ish..ish.. pencacai umno begitu pandai speaking. Pergi Fak N Up celah belakang Saiful lah...

zack berkata...

"Perbualan dalam facebook tu tak buktikan apa2 pun" . Awat pencacai umno ambil kisah sehingga menghentam Budak Kampung. Gelakkan aje sudah lah..kah.kah.kah.kah. Oiit Spender diambil di tepi mesin basuk dekat rumah tunang. Oit saiful hang buat apa kat rumah tunang sampai tertinggal spender. kah..kah

budak kampung online berkata...

Sedap korang mengomen. Dah habis ker. he..he.. Kalau ada komen-komen yang BERNAS sila tambah lagi.

Wak berkata...

Bangsa lain sangat gembira kerana melayu sendiri sudah jual MURAH tanah melayu SINGAPURA dan beri dengan PERCUMA PULAU BATU PUTIH melayu. Haprak punya menteri melayu. Dan melayu juga sanggup beri dengan PERCUMA DUBUR supaya DIJOLOK oleh melayu. PERCUMA..PERCUMA..PERCUMA berkali-kali beb.

eXception berkata...

Laaa takkan dia nak melalak dan teriak je sepanjang hari? Ramai blogger yang beri sokongan kat Saiful, sedikit sebanyak mengubat kesedihannya.... Bodoh jugak ek tuan punya blog ni... Mungkin blogger upahan... Ha ha ha ha... tak mainla jd blogger upahan... apa kelas...

Tanpa Nama berkata...

mcm mana pun ANWAR harus di'hentikan' dlm senario malaysia.

kita tgk saja kawan2 dia di luar negeri tu siapa dan dia cenderung minta tolong dari luar.

kalaupun dia menang dan berkuasa aku rasa malaysia akan di tadbir boneka mcm shah iran, hamid karzai..(ibarat teloq depa pegang x ikut cakap depa tarik teloq)..nak ke mcm tu?

lagi pun sejarah lama kita dijajah pun akibat minta bantuan luar..mahu ke sejarah berulang?

Zaman pak lah and menantu yg maha perosak negara dah berlalu.apa yang ada kena diperbetulkan..

Bila kita lemah tengoklah skrg bangsa lain berani sentuh 3 perkara asas kita..raja2,agama dan hak keistimewaan. Tapi kita cuma tgk dan marah2 ayam sbb kita dah pecah belah.

Sekadar renungan dan berkongsi pandangan..tanpa emosi.

John labu berkata...

baca... persepsi2 bodoh... tahap tadika KEMAS... hujah2 menampakkan kebodohan... buat malu UMNO je... tapi perlukan berasa malu??? pencacai UMNO tak pernah rasa malu.. Sebab??? apa barang mau... janji masyukkkk... Dosa...??? Besok dah senang, dah kaya.... guna kabel... potong list nama penyimpan2 kat tabung Haji... pi haji... taubat depan Kaabah... Tu semua stail UMNO.... berasa beragama... walhal siang malam lawan ISLAM...

Tanpa Nama berkata...

nama pun john labu...tak islamik langsung..buat la nama lain..

Tanpa Nama berkata...

wlaupn aku xsuka umNO tp xle sefanatik sstgh manusia ni.. mana yg salah ttp slh bro. kot ye pn kt nk membangkang tp jgn la smpai terang2 nk mnegakkn benang yg basah.. nua 2 mmg bhy, dprgunakn oleh bangsa asing nk msuk dlm ngara kita ni. ni dh fakta, bukti dh jelas, watpe la kt mnyokong dia lg. tahap penghianat dh ni.. nik aziz pn dh len mcm skang, undi rkyat dgn pahala ptut dsamakn.. jgn nk menang undi tp dok follow smua kata putus pakatan. itu bkn strategi, itu bakar diri. aku rindu pas yg dulu wlaupn kecil tp value yg ada amat tinggi.

Tanpa Nama berkata...

ya..aku sokong..Aku tak nak Nuar berahi dan mahukan PAS yg dulu..tak payah gabung2 ..wat kotor PAS jer..aku nak PAS dulu..PAS dulu lah bengongggggggggggggg...

Nuar byk member dan penyokong geng israel and usa..duit pun puak2 ni kasi..

Duit diorang kasi ibarat invest la..bila dah dpt kuasa jadilah boneka .ahakkk

Itulah skripnya yang aku terperasan..

Tanpa Nama berkata...

lepas kena pecat TPM, ANWAR aku ingat lagi masa sidang akhbar dgn muka selamba badak berkata" SAYA TAK DAK HARTA APA2 TULAH RUMAH KAT DAMANSARA JE "...HEHE..korang rasa tipu ke tak???

Tanpa Nama berkata...

HAIRAN KENAPA PENDAKWA KERAJAAN UMNO BERAT SANGAT NAK BAGI BUKTI KEPADA PEGUAM PEMBELA UNTUK PEMBELAAN. KALAU KERAJAAN NAK MASUKKAN JUGA ANWAR KE DALAM SANGKAR BESI SEKURANG-KURANGNYA BERTARUNG MACAM ANAK JANTAN. TAK PAYAH IKAT KAKI TANGAN LEPAS TU KORANG BELASAH. ITU NAMANYA BACUL. APASAL SAIFUL SUKA BUAT FITNAH HEH. KREADIBILITI BELIAU SEBAGAI MANUSIA JUJUR SUDAH LINGKUP.

http://milosuam.blogspot.com/2010/02/kerjasama-fitnah-saiful-dan-papa-gomo.html

AnakMerdeka berkata...

Kita sama-sama tengok siapa yang akan tercirit nanti :)

Tanpa Nama berkata...

aku nak percaya anwar tak difitnah.

tapi Yusof qardawi kata...
tapi MP Australia kata..
tapi Presiden Turkey kata...
tapi Hillary kata...
tapi presiden Iran kata..

Tanpa Nama berkata...

"Kerajaan UMNO dikatakan takut bawa isu ke mahkamah Syariah pasal Nuar konfiden menang kat situ, bila saiful gagal bagi bukti 4 saksi."

1. Hebat tak anwar?
2. Betul ke kerajaan UMNO takut?
3. atau Anwar takut dengan bayang bayang sendri?

Tanpa Nama berkata...

terima kasih kepada penyokong PKR kerana buat solat hajat semasa sidang perbicaraan kes menteri besar. Doa anda "untuk melihat kebenaran" dah dimakbulkan, terimalah hakikat..

Tanpa Nama berkata...

untuk Nuar dan peminatnya..

"bantu lah Nuar untuk bersihkan nama beliau dan keturunannya.. kerana nila setitik, rosak susu sebelanga.."

"aku percaya memang ada KES, dan aku percaya ada org cuba memalukan Nuar dengan menghebah hebahkan KES ini seperti membuka pekung Nuar"

Tanpa Nama berkata...

"sAIFUL BUKHARI AKAN TERCIRIT BILA DITANYA PEGUAM ANWAR"

aku rasa macam nak setuju tajuk ni tapi aku tengok sampai sekarang peguam DSAI tak keluar satu soalan pun kat Saiful.. aku dah tak tau camana aku nak percaya yang saiful akan tercirit. saiful bley tahan dua hari.. takkan setakat peguam tanya sikit dia boleh tercirit.

Tanpa Nama berkata...

Bro Nuar,

aku tak nampak apa hebat sangat nye kamu nieh sehinggakan Kerajaan nak buat konspirasi.. kalo bidang keewangan, aku rasa Daim Zainuddin lagi bagus. kalo nak kata perjuangan melayu, Muhammad taib lagi bagus.

Penyokong Tegar Bang Nuar,

Apa kata korang bukak balik semua youtube (yang tak diedit) teliti balik dari tahun 1997.

Tanpa Nama berkata...

"SAIFUL BUKHARI AKAN TERCIRIT BILA DITANYA PEGUAM ANWAR"

Pada pandangan aku ayat ni hanyalah andaian penulis. Perkataan 'AKAN' dan 'BILA' menunjukkan BERKEMUNGKINAN ditanya atau sebaliknya di perbicaraan akan datang.

Zack berkata...

Gelojohlah pencacai umno ini. Akal pendek untuk memahami sesuatu artikel. Kerajaan memang tidak buat Konspirasi kepada anwar. boleh baca dipautan dibawah lengkap

http://ruzanah.blogspot.com/2010/02/rintihan-dari-bukit-aman-blog.html

sambungan wayang di bawah

http://biaqpila.blogspot.com/2010/02/rakyat-digantung-kes-anwar-saiful.html

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,

Dalam kes Saiful, dia takde 4 saksi untuk pergi ke mahamah syariah. Tapi Allah menyaksikan kejadian itu,sebab itulah saiful bersumpah dan serahkan pada Allah. Sekarang ni saiful mintak tolong dari Allah tapi DSAI mintak tolong dari YAHUDI & GAY dari negara luar. Sekarang orang kampung "bingai" nak sokong siapa?

Hasnol berkata...

Demi memenuhkan nafsu, saiful sanggup bersumpah walaupun ada kesilapan ketika lafaz yang boleh membatalkan sumpahnya. Beliau juga menipu bahawa yang menjadi saksi sumpahnya itu adalah imam besar masjid wilayah serta ulama umno. walhal sebenarnya hanya penolong imam masjid wilayah. Itulah pencacai umno yang menghentam mengikut nafsu sama macam saiful bukhari juga.

Tanpa Nama berkata...

LIWAT KALAU DITERBALIKKAN AKAN JADI TAWIL DAN ADA ORG NAMA TAWIL DI MALAYSIA INI.

ERKKK...TAK RELEVAN LA...AISEH

Tanpa Nama berkata...

1993 aku terima 25 keping gambar dari seorang budak MIC. Dia siap tunjuk gambar dan filem kodaknya sekali. Maknanya gambar ori. Dia kata ini gambar orang kuat mahathir. Aku belek2. Gambar bang nuar dlm kolam dengan pompuan, berpeluk dengan budak lelaki jambu atas kerusi dan gambar bang nuar tengah galak menari. Aku tak caya, aku kata ini gambar pelanduk dua serupa. 1995 lepas aku kahwin duduk di jalan limau purut off jalan maarof bangsar selalu la jalan2 bawak orang rumah dan anak (masa tu baru sorang) sambil makan2. Selalu nampak bang nuar keluar masuk tivoli villa. Aku masih tak caya walaupun kekadang nampak dia dengan pompuan dan kengkadang dengan lelaki jambu. 1998 aku bereformasi sampai sanggup jadi jaga tak bergaji di jalan setia murni dan hampir dibuang keje. Tapi aku kecewa bila bang nuar tak mahu dirakam dengan video tape bersumpah tak buat seperti yg dituduh. 2009 jadi lagi aku dah letih. Baik duduk rumah baca blog. Buang masa je. Benjol kena ketuk dek FRU 1998 masih berbekas...

zanazee berkata...

Salam perkenalan dari Malaysian search
http://ttsearch.co.cc/search.php?query=anwar&type=and&search=1

Tanpa Nama berkata...

budak kampung
kamu tanya le pd anwar tu knp masa di MCKK org panggil dia dapor...biar dia jwp klau kau x puashati track balik sapa yg satu batch dgn dia..tanya dan sahkan.
dapor.....tau.....kami x mckk kenal sgt dgn dia weiii

Tanpa Nama berkata...

yg paling kuat melalak ni saifudin nasution kemudian disambung oleh puak2 PKR bawahan , ingat ..prof Dr Harun Din tak pernah sekali pun mengatakan anwar difitnah , dia cuma cakap serahkan pada Allah !! kenapa dia cakap gitu ? sebab Datuk Harun din memandang dari mata hati bukan mata burung seperti saifudin dan murid2nya ,

seadil2 hakim ialah Allah , maha mengetahui segala yg nyata dan yg ghaib ,

tuan2 boleh kata apapun , saiful memfitnah ke ? anwar benar ke ? setiap patah perkataan yg tuan2 tulis yg punya unsur mengumpat dan bohong atau fitnah pasti ditulis malaikat kiri dan kanan , kecuali tuan2 ada bukti atau dengar sendiri dengan mata telinga kepala ,

perbicaraan sedang berjalan , kita yang bertengkar disini tiada faedahnya , hakim tdk akan dengar apa komen dan rungutan tuan2 semua , apapun dikatakan tidak akan memberi kesan pada perbicaraan yg sedang berjalan ,

tunggu dan lihat saja , segala yg baik datangnya dari allah , yg buruk itu adalah dari kelemahan dan kesilapan diri sendiri ,

Post Haru Biru

Arkib Blog