Khamis, Oktober 13, 2011

Awie 'Ayahanda 36' Bakal Masuk Umno... Siap Ko Bob?? Kah.. Kah.. Kah.. Kah..


Awie 'Ayahanda 36' dan beberapa artis terkemuka tanahair bakal masuk umno. Mereka akan menyerahkan borang keahlian di Pejabat Pemuda Umno, Menara Datuk Onn.

Baguih larr turrr... Samseng masuk kapal penyangak.... Kah.. Kah.. Kah.. Kah.. Kah.. Kah.. Kah.. Kah..

Sebut pasal 'Ayahanda 36', Kat bawah nih aku letak beberapa lambang Pekida 36 dan Pekida 77. Rojak campuran 1 Malaysia kononya... Korang sebagai melayu yang beragama Islam khasnya tak naik hangin ker bila perkataan ALLAH & MUHAMMAD di selitkan dalam simbol kumpulan GANAZ neh???...




Lagi simbol disini>>>

28 comments:

Jiwa Hamba berkata...

FUCKIDA musuh islam yg nyata. kumpulan samseng yg melacurkan agama dan bangsa

Zack berkata...

Pukida dan Pigida hanya berani bila berkumpulan.

Tanpa Nama berkata...

dlm umno kena ada suara melayu,ulamak dan terbaru suara genster baru melayu 1malaysia namanye..

Tanpa Nama berkata...

Logo polis pun ada juga perkataan allah & muhammad. Perangai polis sama juga macam samseng.

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn berkata...

pekida,polis sama je..
brani bla bkumpulan...

Tanpa Nama berkata...

Bisness dah tak masyukk kenalah joint umno. baru boleh merembat duit.

Tanpa Nama berkata...

masyaallah....kalo menghina kt sni x guna jgk...tu ckp blakang nmanya...sama je dgn mengumput....dari korg dok umpat kt sni bek korg carijln penyelesaian....duduk smbil ckp xde guna bohhhh!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kalau xtau apa2 jgn dok kta kt pekida @ kt 36,poyo ke kau nie?

Tanpa Nama berkata...

Aku bru blek dr korea study kat sana sampai malaysia jek aku ada dengar pekida so wa cri la ape dye,mcm mcm wa dgr baik buruk nye..lu org samseng mana pn lu x ada ilmu lu tetap org x pandang bro,wa rasa hina bila nengok melayu wa selalu perjuang kn yg tah pape tah,ada baik nye lu jg tiang agama sendiri lg baik dr sibok nak tegak kn perjuangan melayu dasar nye yg sempit,pikir pikir la bro bro sekalian.

Tanpa Nama berkata...

gossip mana plak awie nak masuk UMNO??.... senang cerita dik... Pekida x pekida k... yg silap tu kita... org yg taw tu x salah..masuk ikhlas kerana agama... ada sesetengah masuk utk populariti..jadi bkn semua ahli gangster... yg gangster e2 ialah yg inginkan populariti dan sokongan.... tolong jangan sma kan gangster2 nie.. dari korang dok sibuk psal pekida nie gangster bek pikir bek2 sepa gangster sebenarnya?? nak kata adik gengster tu mgkin.. dik ni kategori gangster media...post2 mcm ni...kutuk2..lepas tu batu api...dpt populariti...hebat dan bangga dg apa yg telah d post d blog... mengadakan crita yg xda....hehehehe..... bukan nak kata apa... sy bukan ahli pekida atau dari mna2 pertubuhan yg baik tp yg nyata sy dtg dri bukan pertubuhan yg baik dan gelap... e2 saja... jadi sy berkomen berlandaskan bukti k...jd dunia gangster ni sy ckup kenal.. dan sy boleh ckp adik ni gangster IT ( media)... 100% gangster IT.. law x setuju...sila kemukakan komen....

Tanpa Nama berkata...

cite dlm blog boleh la..klu brani pegi dpn2 depa..

Tanpa Nama berkata...

Jiwa hamba & zack pandai cakap jea.. Macam ayat bdk x g skolah... Kita org melayu ckp biar berlapik..

Double7 berkata...

77 adalah persatuan yg okey bgi syer...pakida sbenarnyer okey jga sbab buat majlis slalu bersatu...double7 saya suker sbab kmpulan ini mmberi bnyk pngetahuan., -....

Tanpa Nama berkata...

salah guna smua ny..mn perjuangan islam pakida kite y mula2 di wujud kan dlu...allahuakhbar..nama pakida xslh,org y bwak pakida y slh..hrap ayahnda amik berat..makin parah nti

Tanpa Nama berkata...

Mcm ni ke cara pemikiran bdk pndai cam ko.....dh la duk bwh ketiak mak ......kena buli nangis .......hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Tk mengenang jasa btol la...

pitchstone berkata...

Salam semua....minta maaf kalau saya mencelah
...saya ahli pekida. Saya nak perbetulkan balik
ungkapan dan tangapan masyarakat tentang
pekida. Pada dasar yg pekida adalah pertubuhan
yg berteraskan syiar islamiah. Cume ada
segelintir ahli yg tak bertanggungjawap atau ahli
yg telah dipecat oleh pertubuhan. Setiap ahli
pekida yg sebenar adalah penyambung warisan
dan penjaga keamanan negara apebila timbul
darurat. Utk menyertai petubuhan. Dikenekan
syarat yg amat ketat. Di tapis berkali-kali. Jadi
sebagai ahli saya bangga dgn perjuangan
W pekida. Cume sekarang ni ramai yg menghina
dan mencemur semata-mata kerana ape yg
dilihat atau didengar. Tetapi tidak di semak sama ada benar ke pelampau itu adalah ahli sebenar
pertubuhan. Kalau benar bukan org yg cari dia
tetapi bukit aman yg cari. Kerana setiap ahli yg
berdaftar tidak dapat lari drp bukit aman,
sentiasa di pantau. Oleh yg demikian , ingatlah
kembali. Dan baca lah sejarah. Kerana
pertubuhan lah maka malaysia hari ini makmur
dan aman, semak balik sejak arkib negara. Bagai
mane kemerdekaan hari ini kita capai. Dan cube
lah semak perlembagaan pertubuhan. Hanya pekida sahaja yg melaksanakan ummatan
wasatan. Setiap isi perlembagaan tidak di suruh
pun mengamal kan asabiah. Cume seperti saya
maklumkan tadi sikap manusia tidak mampu
dikawal. Kerana nama yg gah dan digeruni oleh masyarakat dahulu, maka sebab itu lah org ramai
menyertai pertubuhan ini. Cume bila dah lama
sgt aman dan damai, maka banyak generasi baru
menyertai tetapi tidak mengerti erti perjuangan.
Sebelum saya mengundur diri. Pertama sekali
saya minta maaf kepada ahli yg membaca hujah
saya yg serba kurang ini. Sekiranye saya
menyinggung perasaan. Saya susun sepuluh jari
memohon maaf atas kekilafan saya. Yg baik dtg
dr allah, yg buruk adalah kelemahan diri saya
sendiri. Kepada yg umum bukan ahli, jgn lah kita
menjadi org yg fasik. Sesungguhnye allah murka pada hamba-hamba nye seagama memfitnah

atau bergibah. Kerana ia boleh mengundang
perpecahan siratulrahim. Selaku umat
muhammad. Kite kena mencontohi sifat
rasullullah. Sentiasa memaafkan setiap kesalahan,sesama mahluk.,kerana org menjadikan
manusia sebagai khalifah.

Wassalam

Tanpa Nama berkata...

Aku dulu juga bekas geng pekida,pada mula aku ingat pekida memang persatuan untuk saudara islam yg mengamalkan ajaran islam,tp sangkaan meleset apabila aku di'beah' dgn pedang di leher dan tgn ayah yg mempunyai tatu sarang labah2, mgkin tatu inai.dr situ aku dh jd pelik. aktiviti keagamaan takdapun, mlm pegi lepak, jln ramai2, pkai baju hitam lagak mcm samseng.tiap2 bulan byr yuran pastu duit sedekah utk sapa yg kna tgkp dgn polis utk jamin keluar. lama kelamaan aku dah menyampah,dan menyuarakn tidak puas hati kt abg long aku,tp malang abg long bwa 2 org rakannya utk menampar dan menumbuk aku dlm kampus aku. aku begitu sedih dn tak sangka begni layanan yg dikatakan adik beradik. mula dr situ aku anti pekida dan lgi baik kwn dgn org surau.kpd yg baru nk join, pikir dulu..

Tanpa Nama berkata...

Betul2

Tanpa Nama berkata...

Kebanyakan org masuk pekida cuma nk tunjuk lagak..sejak suami saya masuk pekida dia sudah lupa tanggung jawap sebagai suami..dia lebih penTing pekida dr keluarga sendiri.kerana pekida suami saya selalu pukul isteri dan ank2.kalauu nk masuk pekida sekadar nk tunjuk kuat x payah je..baik masuk belajar al-quran..lg baik dpt pahala dr dunia sampai ahirat.

Tanpa Nama berkata...

Memang betul apa awk kata..so sesiapa nk masuk pesatuan mcm tu fikir lh panjang2.duit yg kau bayar masuk pekida tu ..x npak apa2.so leih baik kta bantu gaza..utuk berjuang demi islam..biar kita mati syaid demi agama bukan mati nk gaduh pasal x masuk akal..belum tentu adik2 nk tolong kalau dh mati..dlm kubur duduk sorang..x ada adik beradik pekida nk teman

Tanpa Nama berkata...

mak ko bangang ke x ajar ko betul2....polis tu krja jaga keamanan bodoh....lau x pcaya polis...suruh mak bapak ko jaga.....stupid...!!!

pak hitam berkata...

2 laa hakikat saya baca komen di atas semua saudara cakap mmng 100% saya sokong amanah tidak ditegak kan mane pegi aman makruf nahi mungkar..,,yang ayah bos ni sape tangan ada tattu apa watak pelakon young dangous ke apa ni..,bukan nabi haram kan tatu ke.., dan nape ahli suke main pempuan mane pegi amal makruf nahi mungkar.,, banyak yang silap di sekeliling kita tapi 2 laa allah beri pentunjuk mane yang betul dan mane yang salah..,walu pon kite sumpah untuk diri sendri., al quran jadi saksi.., al quran 2 jangan main2 tau..,,,...

Tanpa Nama berkata...

letak pedang kat leher sndiri la....pastu potong terus....(untuk ahlil pekingda sahaja.....suck...)

Arfan Nasyat berkata...

assalammualaikum..maaf sy masuk pintu blakang..dalam kubur nanti malaikat x kan tanya apa pertubuhan mu...siapa ayahanda mu.. siapa abg long mu..siapa adik bradik mu... ingat lah mati 2 pasti... kubur akan sempit dan tulang bertemu tulang rusuk..atas dunia hidup jgn takbur..sombong...samseng...2 smua prangai kafir...so tepuk dada tnya hati... sapa yg bg ko mkn? ayahanda? adik bradik?. .kita ummat nabi Muhammad..Muhammad menangis bila mlihat ummatnya jauh terpesong dari landasan islam.. jgn taksub dgn bnda duniawi ni... 2 je maaf kasor bahasa..//ahli sunnah wal jamaah..

Tanpa Nama berkata...

Mmg ahli Pekida skrg berlagak mcm gengster, budak2 sekolah pn nak dipukul..baru terjadi di kaw kediaman kami..

Tanpa Nama berkata...

PEKIDA Amar makruf nahi mungkar.awie ayahnda nak bukak disko aku tak paham. AWIE AWIE nak cakap pandai marah nak cakap bodoh suka.PEKIDA TOH.

Tanpa Nama berkata...

ala ..bdk blaja anak sundal ko..puihh

Post Haru Biru

Arkib Blog