Ahad, Februari 07, 2010

Jeffrydamien09.blogspot.com: Blogger Fak-kap Umno Yang Menghina Tok guru Nik Aziz


Budak fak-kap berselindung dibawah nama Jeffrydamien09 bakal menjadi popular sedikit masa lagi. Si bodoh ini mampu berbangga dengan hasil kerjanya meng-impose gambar-gambar yang boleh dikategorikan sebagai menghina dengan keterlaluan. Pautannya boleh dilayari disini.

Si Jeffrydamien09 mungkin berbangga sebagai budak grafik yang mampu mengolah dan menukar muka seseorang menggunakan Adobe Photoshop CS4. Namun Jeffrydamien09 beliau terlupa bahawa insan yang dihina itu lebih mulia daripada dirinya yang begitu hina.

Bertaubatlah wahai Jeffrydamien09 sebelum tak sempat. he..he.. Takkan lu nak glamer macam Aduka dan Nasir Safar lak. Buatlah sesuatu yang berfaedah untuk mengharumkan nama menteri kau si Najib tu. Kalau nak lebih panas tonggeng lah macam Saiful..ha..ha..

Klik sini mengenai laporan polis >>>

23 comments:

zack berkata...

Ahh. budak blogger umno memang sial bro. kutuk melampaui batas. Agaknya dia tak pernah sujud 5 waktu kot.

Tanpa Nama berkata...

lagi gambar di sini
http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/02/biadap-dan-kurang-ajar-antara-lakaran.html

Labu berkata...

Yoep budak tu penyokong umno. Polis tak kan ambil tindakan lah.

Tanpa Nama berkata...

memang celaka pun diaorang ni...

ketuapolis berkata...

cara nak galmour blog masa kini...apa2 pun tuan blog link kan blog hamba...tq

Tanpa Nama berkata...

setiap perbuatan pasti ada balasannya....
kalau tidak di dunia yang pasti akhirat pasti ada balasannya.........sebagai Islam ingatlah rukun Iman Percaya kepada Hari Akhirat.........Bila KAU MAMPOS nanti Jeffrydamien09....3 perkara yg kau akan bawa iaitu amal soleh, sedekah jariah dan anak yg soleh.......so mana satu yang Kau Ada...........

Bungakopi berkata...

menggambarkan pemikiran yg rosak bila buat begitu

Tanpa Nama berkata...

MU HINA ULAMA

Tanpa Nama berkata...

gambar pun dah macam setan...mungkin adik beradik setan kot...tu yang benci dengan alim ulama

Tanpa Nama berkata...

Setan,dajal betol...apa ke jadahnya kau kutuk ULAMA? Benggong!!! smoga kau terima KECELAKAAN dlm masa terdekat.

Tanpa Nama berkata...

aku dengar bloger ni orang johor........patut
le...

Tanpa Nama berkata...

memang setan la lu nantikan balasan laknat lu...buta hati betul barua ni...

Tanpa Nama berkata...

nantikan doa para alim ulama

Tanpa Nama berkata...

Wei la mat... Lu solat pn x ckup 5 waktu.. Nk smbang bsar mcm ko ni ulama bsar... Kau aibkan ulama plak tu... Suluh la hati kau yg pnuh kgelapan tu oii... Dri kau pn ntah2 fuck bapok agaknyer... Sbb tu ko expert psal bnde ni kan.. Sedar diri la bngsat!!! Kau duk aibkan ulama.. kau tnggu la blasannyer.. Jgn hrap ko nak bau syurga la mat... Smmangnyer ko ni celaka!!!

anak perak berkata...

habis tu,
yg totok2 PR pun ade jugak buat grafik2 menghina pihak umno,
alahai,
kesian,

Tanpa Nama berkata...

tuan guru dato,nik abdul aziz b nik mat tersenarai dalam alim ulama paling berpengaruh di dunia tak silap aku tangga ke 8,so kau nak kata apa dunia ni buta bodoh macam kau.cuba kau mr duk dekat nagn tok guru apa kau bleh kata nanti..aku pasti kau ni solat 5 waktu pun tak buat tu yang jadi jahil sangat nantikanlah balasan kau atas doa2 orang yang alim..semoga mendapat balasan yang setimpal...

Tanpa Nama berkata...

weh anak perak, nabi s.a.w bersabda "ulama' adalah pewaris para nabi"..ko pikir la sndiri,maleh nk tulih pnjg2 kt comment ni..kalo nk sembang detail,email aku syamie.ciemie@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Manusia akhir zaman, begitulah beraninya menghina sesama insan lebih-lebih lagi mereka yang dunia islam iktirafnya sebagai ulamak.

Bertaubatlah kamu wahai anak adam dan mintak maaflahlah kepada tuan guru dan mereka yang kamu aibkan sebelum kamu menjadi mayat, menjadi ahlil kubur dan menerima azab Allah.

Ahmad Putra berkata...

Oh ni ke..muka pun mcam setan..!

Tanpa Nama berkata...

sapa kata Nik Aziz tu ulamak?

Tanpa Nama berkata...

hahaha

Tanpa Nama berkata...

aku bukan lah pro PR tp bnda cmni mmg tak patot. tp kena ingt, bkn 1 phk je yg buat cmni. dua2 phk pn sm sbnrnya. biarla berpolitik dgn cara yg betol. kn?

Tanpa Nama berkata...

fuck pmbangkang..g mmpos r korg

Post Haru Biru

Arkib Blog