Isnin, Februari 22, 2010

Facebook Papa Gomo Buat Fitnah

Papa gomo adalah bloger pencacai umno yang di didik oleh pemikiran umno-ngok berjaya menyebarkan fitnah keatas MB selangor sebagai penagih alkohol. Dibawah ini sedutan fitnah beliau didalam facebooknya.

Papa Gomo World said:
"GILA..memang GILA...Gomo dapat maklumat yang boleh dikatakan SAHIH Sumbernya. Khalid GAGAP merupakan seorang yang PENAGIH AKOHOL!!! Gila lah, Dari sumber maklumat mengesahkan jika Khalid Tak minum ALKOHOL maka akan Mengigil Gigil Tangan nya. PERGH..DASYAT Khalid GAGAP ni. Tak padan dengan GAGAP!!! Jenama apa TODI yang Khalid Gagap ni Minum?" ~Ruang Bicara Pria Malaysia







Sebagai melayu yang membawa Badge 'Islam Inside' yang tertera perkataan kalimah Allah, papa gomo dianggap menghina islam dengan fitnah yang dijaja kepada rakan-rakan facebooknya. Papa gomo harus memohon maaf kepada MB Selangor diatas tuduhan liar beliau. Jika anda berminat dengan papa gomo boleh melayari blog beliau di http://www.papagomo.com/.

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

papa jahat sigomo yang meroyan. orang umno mesti suka lah konfom.

Tanpa Nama berkata...

sigomo ini bukan cerdik sangat orgnya...dia menghina dirinya sendiri dan org sprti ini mmg tak takut Allah. Pada dia kerja fitnah tak salah di sisi Allah asalkan halal di sisi UMNO. Sigomo ini begitu rapat dengan setpol PM di Wangsa Maju.

Tanpa Nama berkata...

Sabda Rasulul-LAH "Berkatalah dengan kata-kata yang baik kalau tidak diam", Arab: "Qul khair au yasmut", English "Say only nice words or shut up". Ini untuk panduan orang Islam, kalau anda bukan Islam tak apa lah. Kita orang Islam tidak patut mendedah aib saudara-saudara Islam kita. Kalau betulpun tuduhan anda nasihatlah dia, wal-LAHu aa'lam.....

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR berkata...

trrr...betul kah?
;-)

Tanpa Nama berkata...

Bro tengok info ni.....

http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?pid=3470951&id=288365028157

Tanpa Nama berkata...

Logonya hebat ada kalimah ALLAH, yang kurang moleknya kata-kata yang berbau fitnah dan tuduhan yang tergulung dalam 'perbuatan mengumpat'. amalan ini dikelas dalam ketegoti sifat 'mazmumah' iaitu sifat tercela dan berdosa. saya sekadar memberi peringatan, sabda Rasulul-LAH 'Bal-lighu anni walau aayah, bermakna ,sebarkanlah, kata-kata, dariku walaupun sepotong ayat. Di akhirat nanti jangan kata 'tak ada orang beritau'.maafkanlah saya. Al-Labaki.

Post Haru Biru

Arkib Blog