Isnin, Februari 22, 2010

Konspirasi Liwat II Anwar Ibrahim: Saiful Bukhari Pecah Lobang


sumber gambar~syaomel85

9 comments:

John labu berkata...

Lobang dia memang dah pecah... tapi tak tau lah sapa yang pecahkan... dulu...

Tanpa Nama berkata...

Sial dan celaka saiful ni. Siap suruh taruk gambar yang berdukacita.

cicitHJHASSANu berkata...

gali lobang tutup lobang,sumanya kerna uang eahhhh...kita doakan moga dia dah bleh kentut.

peewwit!

Zolkharnain Abidin berkata...

Blog bongkarsauh telah berpindah ke alamat baru seperti berikut:

http://sauhdibongkar.blogspot.com/

Pohon update link tuan. Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

korang mmg bengap otak.cuba bace btol2 ape yg saiful tulis.ada apa2 yg x kene ke?
bebal.lobang saifol kene pecah oleh anwar yg suka meliwat.klu x percaya tanya kat karpal singh,tanya kat mat sabu.sapa yg mula2 ckp anwar kaki liwat klu bukan 2 org tu?
korg buta kayu,buta sejarah.hahahahaaha.....
bebal...

Tanpa Nama berkata...

entah ler ada kepala otak tak nak pakai pakai kepala lutut.. ada depan mau belakang insaf ler wahai penyokong pas dan pkr.. bertaubat ler..

Tanpa Nama berkata...

setakat sejarah pemuda umno jgn pcaya la mangkuk...kalu karpal n mat sabu ada cakap dlu anwar gay tunjuk la bukti..mangkuk btul la org umno ni..kalau nk suruh penyokong pas n pkr insaf,pi suruh rosmah tutup aurat dulu..bini pm dia wat dosa ari2 ada ati sruh org insaf..piiirahhh mabuk..

Tanpa Nama berkata...

http://biaqpila.blogspot.com/2010/02/rakyat-digantung-kes-anwar-saiful.html

Tanpa Nama berkata...

malaysian search

http://ttsearch.co.cc/search.php?query=anwar&type=and&search=1

Post Haru Biru

Arkib Blog