Isnin, April 05, 2010

Selebriti Bung Mokhtar Dan Zizie Di Malam Anugerah Bintang Popular Berita Harian




Alahai takkan jimat duit nak beli baju tutup litup. kah..kah..kah. Wahai ahlil umnobn korang ikut jejak langkah si Bung ni. Lebih senang dapat publisiti sebab lensa wartawan sentiasa mengejar isteri anda yang bergelar artis.

sumber gambar Sensasi Selebriti

8 comments:

atie berkata...

Salam Budak kampung...

malaysia dah tak cukup kain dah....

zack berkata...

adios manggos bila nak sedar si gebu nih.

Cik LeYha~~~ berkata...

lelaki jenis ape ni kalau isteri pon x mampu nak tegur...=(

Tanpa Nama berkata...

Baguih lah wanita melayu berpakaian macam ni. Paling ralat artis Tiz Zakiah. Berlakun bertudung pastu masa ambik hadiah malam ABP terdedah sana sini.

Tanpa Nama berkata...

bila mati semoga tuhan tempat bersama orang2 beriman... ingatan utk diri sendiri

john labu bukit beruntung berkata...

apa nak eran... tahun time musim aji leh la ambik gambo depan Kaabah laki bini..dan bini... Masuk lah berita dalam Mangga kisah kesyahduan di Baitullah...

Lepas tu leh dedah sana sini balik... "lu pehal mat... I artis beb!!!.... I sekadar mencari rezeki halal"

Apapun sesama lah kita berdoa moga2 Bung boleh mendidik isteri barunya kejalan kebenaran.... sekali dengan Bung sekali mintak2 lah ALLAH tunjukkan jalan kebenaran...

Amin...

Tanpa Nama berkata...

alah hai dulu malu2 sorok 2skrg terag2.tapi baju seksi sangat bila dah berlaki.

atie berkata...

awat lah tak tahu malu dah jadi bini org jagolah adap berpaikaian,

Post Haru Biru

Arkib Blog