Khamis, Oktober 28, 2010

Program Transformasi Air Mani


Malaysia Sebagai Hub Pusat Hiburan Malam Menjelang 2014


Edisi menyental catatan: Program Transformasi Ekonomi ETP, Datuk Seri Najib Razak mahu menjadikan Malaysia sebuah hub hiburan dan merancang untuk menubuhkan zon-zon hiburan yang merangkumi kelab-kelab malam dan spa bagi memberi kepuasan pelancong yang datang ke negara Malaysia.

Ingatkah anda PM Najib yang mahu dilihat berjiwa Islamic telah menterjemahkan surah Al-Quran semasa perhimpunan Agung Umno yang lalu dalam ucapannya. Namun beliau tidak menghayatinya. Beliau hanya berlakon.

Dan sekarang mahu pula memberi kunci baru pembuka pintu maksiat yang lebih hebat dengan rancangan penubuhan Hub Hiburan Malam. Begitu cepat PM Najib melawan arus meminggirkan konsep islamic dalam pentadbirannya demi mendapat keuntungan dari hasil arak dan lendir.

Mampukah kelab-kelab malam terhebat itu nanti dipenuhi oleh pelancong luar negara atau dipenuhi pelancong-pelancong dalam negara yang terdiri dari melayu tempatan. Ini dapat dilihat ketika adanya persidangan umno. Kelab-kelab dangdut sekitar PWTC akan penuh luarbiasa menjelang malam. Malah ada juga kelab-kelab sekitar ibukota dipenuhi oleh Pelajar IPT dan anak-anak VVIP yang rata-rata Melayu.

Berbaloikah dengan kutipan keuntungan RM1.8 bilion menjelang 2020 melalui penubuhan hub kelab malam, Tetapi moral generasi akan datang hancur lebur. Gambar dibawah ini adalah generasi clubbing. Sanggupkah anda lihat generasi-generasi keruntuhan akhlak ini memegang tampuk pemerintahan negara. Fikirkanlah... Undi Umnobn menyumbang kepada kemaksiatan. SANGGUPKAH???






Opocot... natang bewok... mamat ni bakal jadi Menteri kerja raya menggantikan Shaziman Mansor. Tungguuuu

Nota: Mat saleh datang ke Malaysia bukan untuk berhibur. Mat saleh lebih suka aktiviti kampung 'Homestay'. Banyak lagi tempat hiburan terhebat seperti di Singapura, Thailand dan Vegas. Bebalkah Umno! apa yang akan bertambah... Gangster-dol, Cina-dol, Melayu-dol, dadah-dol, arak-dol dan bedul-bedul umno.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog