Ahad, Ogos 09, 2009

Ali Rustam Seperti Beruk Tercekik Belacan

Suara sumbang dari ketua menteri melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam yang mencabar Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor Datuk Dr Hasan Mohamed Ali keluar dari pakatan pembangkang hanya sekadar menaikkan namanya di mata pemimpin umnobn. Sepatutnya Ali Rustam perlu merenungi dirinya dahulu yang pernah terlibat dengan tuduhan rasuah haram sebelum mencabar mana-mana pihak samada dari PAS, PKR atau DAP.

"Barulah 'gentleman' jika DAP Kedah sanggup keluar dari pakatan, PAS juga boleh keluar di Selangor, boleh lihat siapa lebih hebat PAS atau DAP."
-Datuk Seri Mohd Ali Rustam, Ketua Menteri Melaka

(Moral: Woit Ali Rustam... baru gentleman jika kau meletak jawatan kerana tuduhan rasuah semasa pemilihan ketua pemuda terdahulu. Dimanakah kredibiliti dan ketelusan anda sebagai seorang menteri? Kes Ali Rustam seakan ada tanda soal dalam melihat keadaan yang wujud seolah-olah UMNOBN parti yang telah matang ini tidak dapat menyeragamkan makna politik wang dan rasuah politik yang ada. Rasuah itu halal bagi juak-juak umnobn. Sebab tu SPRM akan lepas balik jika melibatkan pemimpin dari umno ini. Siapa dua orang ini... Y.A.M. Tunku Naquiyuddin ibni Tuanku Ja’afar dan Jen.(B) Tan Sri Dato’ Mohd. Ghazali bin Dato’ Mohd. Seth yang berada disebalik tabir Carlsberg Malaysia... orang tempatan atau kacukan matsaleh?)

>>Siapa lagi ye.. mari tengok antarabangsa>>>

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog