Jumaat, Ogos 07, 2009

Backup Kawan-kawan Untuk Kepentingan Umnobn

Ketua UMNO bahagian Hulu Terengganu, Rozi Mamat perlu mengambil serius mengenai isu rasuah haram yang melibatkan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN ) Kemasik, Rosli Othman serta pembantunya. Menurut Rozi penahanan Adun terbabit oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) adalah proses biasa dan PAS tidak perlu campur urusan UMNO.

"Sikap Rozi Mamat seolah-olah mempertahankan perasuah, sewaktu ditahan oleh SPRM bersama-sama beliau (Adun Kemasik) wang sejumlah RM5000. Amat memalukan, semua rakyat Terengganu malu apabila pemimpin UMNO Terengganu terpalit dengan isu rasuah. Maruah rakyat Terengganu telah cukup tercalar dan dimalukan oleh UMNO dan Barisan Nasional dengan isu-isu yang tidak berintegriti dan bermaruah." -Buletinonline
-Fariz Musa, Ketua AMK Negeri Terengganu

(Moral: UMNO Terengganu juga seharusnya bertindak tegas terhadap isu tersebut dan bukannya bertindak ‘menunggu dan lihat’ sahaja serta menutup sebelah mata perlakuan dan tindakan tidak bermoral ADUN yang tidak sampai setahun jagung itu. Adakah dua orang ADUN ini juga dikambing hitamkan oleh Najib supaya SPRM dilihat adil dimata rakyat?)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog