Sabtu, Februari 06, 2010

Ibrahim Ali Melompat Sampai Ke Pulau Pinang



Ibrahim Ali sudah menjadi Peluru Umno untuk menembak negeri jajahan Pakatan Rakyat. Hanya seorang ini sahaja yang boleh diharapkan oleh umno. Nak harapkan yang lain poorah.. lembik macam taik.

Woit katak puru... Ibrahim Ali. Awat hang boleh meloncat sampai ke Penang. Apa kejadahnya modal yang hang semburkan untuk memberitahu dunia. Awat kat kelantan hang dah tak boleh cari makan ka wahai katak puru.

Dalam ramai-ramai pendemo anak mami hidung mancong, hang sorang anak katak hidung kemek. Woiit tak habis-habis lagi ka nak hentam pemerintah penang. Berapa henggit umnobn bayaq kat hang suruh buat provokasi menjahanamkan pentadbiran PR di sana.

Dulu awat hangpa tak bangun semasa Gerakan tendang juboq melayu pi ke tanah besaq. Hangpa diam melukut tak buat apa-apa. Lar ni hangpa pulun sakan dengan bantahan-bantahan yang merugikan melayu.

Hangpa tutup mata dengan projek-projek kerajaan negeri yang menguntungkan melayu. Bongok sebab baca paper sebelah pihak sahaja. Lain kali mentela'ah kedua-dua sumber supaya lebih bijak berfikir. Ingat tu..IQRA'..... guanno mu tork goyak klate... baru orang penang nga-nga..kah..kah..kah.

Link: Pulau Pinang Maju, Umat Islam dan Melayu terbela di bawah Pakatan
Link: Imbasan, Untuk Melayu Pulau Pinang Lagi

3 comments:

kazi berkata...

Malaysian PM Najib Accused of Molesting Monkey

http://wp.me/pIP1s-2T

Zack berkata...

Ibrahim ali hanya mengemis simpati dari umno. bodoh tiada pendirian.

Tanpa Nama berkata...

tak tau la, melayu jenis macam mana yang nak menyokong Ibrahim ali ni. pendirian lintang pukang, melayu sewel je yang nak ikut dia. yang kita nampak tu gimik je.

Post Haru Biru

Arkib Blog