Sabtu, Julai 10, 2010

Woiit Umno... Hangpa Kikis Karat Sendirilah

Woiit biar betul... dua malaon ini sudah marah kepada Umno selangor yang putar belit cerita. Jangan marah-marah... Umno kan suka buat cerita betul... Dan lagi betul malaon seorang itu mengaku masih ahli pas... kah..kah..kah...

Woiit... malaon bebas kena main dengan bapak malaon... kah..kah..kah... Ada baiknya Malaon bebas takut terjebak dengan sandiwara Umno Selangor.

Woiit... dua malaon ini tidak mahu jadi balaci umno... Tapi kalau dua malaon ini diberi penambahan peruntukan RM500 ribu seperti MP Umno yang lain, nescaya habis karat umno dijilatnya... kah..kah..kah...

Woiit... ada lagi sekoq malaon yang boleh buat apa sahaja. Road Show nanti hangpa Umno Selangor jangan tertinggal 'kotak' bersama tuannya... kah..kah..kah..


Zahrain, Zul nafi sertai ‘roadshow’ Umno Selangor

KUALA LUMPUR, 8 Julai – Dua Ahli Parlimen PKR yang kini bertindak sebagai wakil rakyat bebas menafikan sekeras-kerasnya yang mereka akan terlibat dalam program jelajah Umno Selangor untuk mendedahkan sandiwara Pakatan Rakyat.

Datuk Zahrain Hashim dan Zulkifli Noordin masing-masing wakil rakyat kawasan Bayan Baru dan Kulim-Bandar Baharu berkata laporan yang mengatakan mereka akan menyertai program anjuran Umno itu sebagai “pembunuhan karakter”.

“Ini adalah laporan tidak beretika yang ada agenda tersembunyi, putar belit... ini bukan berita, ini adalah analisis. Kenyataan itu adalah tidak benar,” kata Zulkifli.

“Saya tidak pernah bertemu dengan Ketua Penerangan Umno. Saya tidak berminat dengan ceramah-ceramah Umno,” kata Zahrain kepada The Malaysian Insider.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog