Ahad, Jun 14, 2009

> KAMI MEMPERJUANGKAN DEMOKRASI... PUS..PUS...

Nilai demokrasi yang mereka laung-laungkan hanya berguna dan bermakna apabila menguntungkan mereka. Mereka menuduh kita melanggar etika demokrasi apabila wakil rakyat BN berura-ura menyertai Pakatan Rakyat, walaupun kita tidak menawarkan sebarang habuan. Tetapi sebaliknya, BN telah bertindak membunuh demokrasi dengan membelakangi pilihan rakyat semata-mata untuk memenuhi nafsu politik gelojoh mereka yang sempit itu.

Imbasan: Satu strategi jahat yang disusun semenjak pilihanraya kecil Permatang Pauh iaitu memerangkap 2 orang EXCO Kerajaan Perak dengan kes rasuah telah dijadikan batu loncatan untuk menculik, mengugut dan merasuah 3 orang ADUN Pakatan Rakyat itu untuk mengalihkan sokongan mereka kepada BN. Turut diculik ialah wakil rakyat BN yang baru menyertai Pakatan Rakyat yang akhirnya menyebabkan kudeta berlaku di negeri tersebut dan berakhirlah pemerintahan Pakatan Rakyat selama 11 bulan itu.

(Moral: Kami tetap akan menumpas dan merampas negeri-negeri yang dikuasai Pakatan Rakyat walau dengan apa cara sekali pun.... Bomoh, C4, Komunis, ISA, Skrip, Keterangan palsu, Polis, Mahkamah dan semua jentera yang kami kuasai......... Mungkin ayat ni dok berpusing dalam kepala Najib... :)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog