Selasa, Julai 14, 2009

DUIT DATANG DARI UDARA


Semalam beg yang sama beratnya dimuntahkan dari helicopter bersama Timbalan Perdana Menteri Tan Seri Muhyidin Yassin. Adakah hasil yang ada didalam beg ini akan diagih-agihkan pada hari ini hari pengundian di Manek Urai atau malam sebelum pengundian?

Menurut Datuk Husam sudah dua kali rombongan Muhyidin membawa beg yang sama bentuknya. Beliau berkata pihaknya memang menerima laporan ada operasi berjalan ditengah malam dari rumah ke rumah dan beberapa orang telah membuat pengakuan mereka telah menerima sejumlah wang bagi pihak keluarganya. -Buletinonline

>>Terdahulu beg hitam tu jugak>>>

Seorang lelaki warga emas yang pulang dari Kuala Lumpur untuk mengundi, memberitahu Malaysiakini bahawa mereka menerima RM300 jika nama mereka terdapat dalam senarai tersebut sebagai elaun tambang.

>>Pendedahan Malaysiakini>>>

(Moral: Ada yang panggil ringgit. Ada yang panggil dollar. Ada yang panggil baht. Ada yang panggil rupiah. Semua ini duit. Bikin orang belit.... Ramai orang yang berkata. Duit punca banyak dosa. Jangan sampai makan rasuah. Nanti bangsa jadi musnah.... Artist: M Nasir)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog