Khamis, Julai 30, 2009

PROJEK TAK MASYUK DUIT TAK DAK


SHAH ALAM: Perintah mahkamah yang diterima untuk mengosongkan rumah sewa banglo, dua tingkat penyanyi dangdut Amelina di Kota Kemuning, Shah Alam seharusnya bermula dengan lelongan barangan rumah pagi tadi. Dan pasangan itu juga telah membuat bayaran sebanyak RM3 800 kepada pemilik rumah, Ravi atau nama sebenarnya K. Madhavankutty sebelum ini. Peguam Ravi pula, Arnold Andrew tampil menjelaskan surat yang dikeluarkan oleh Amelina dan suaminya, sebenarnya adalah surat rayuan kepada Mahkamah Tinggi agar perintah mengosongkan rumah sewanya hari ini tidak dilaksanakan sementara menunggu perbicaraan.

>>Lanjut apa kesudahannya>>>

BEKAS penyanyi dangdut Amelina mempertahankan kenapa dia terpaksa 'bercakap bohong' ketika memberi butiran peribadi dan pemalsuan identitinya dan juga arwah bapanya dalam satu 'tenancy agreement' yang telah ditandatanganinya bersama-sama pemilik rumah tersebut, K. Madhavankutty (Ravi).

"Saya tidak pernah menipu, saya hanya ingin mengelirukan beberapa pihak dan mengelakkan sebarang publisiti dibuat tentang saya dan keluarga. Kerana itulah saya menggunakan nama Datin Norazlina binti Tan Sri Hj Amir Sharipuddin untuk mengelak orang tahu tentang saya. Saya dah lali dengan hidup sebagai selebriti selama ni. Kini saya mahukan privasi dan tidak mahu orang jaja-jaja nama saya lagi."
- Amelina

>>Lanjut kenapa berbohong>>>

(Moral: Ada banyak rumah sewa yang murah sekitar Gombak, Sg. Buluh, Rawang, Kajang, Klang dan Bangi dalam lingkungan RM600 sebulan. Ukurlah baju badan sendiri supaya tidak terjadi lagi)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog