Sabtu, Ogos 22, 2009

Rohaizat Perlu Akur, Yusri Mahu Bersihkan Namanya

Ceramah Yusri Isahak, bekas rakan kongsi firma guaman calon BN, Rohaizat Othman telah diawasi oleh kira-kira 20 anggota polis sedang berkawal di situ. Yusri menggunakan pentas ceramah dalam pilihanraya kecil tersebut untuk membersihkan namanya yang didakwa bertanggungjawab berhubung isu penyelewengan wang Koperasi Pekebun Getah Pulau Pinang. Walaupun muncul sekadar lima minit tetapi Yusri mampu menarik kehadiran orang ramai untuk mendengar penjelasannya itu.

"Saya muncul adalah untuk membersihkan nama saya. Ada pihak mendakwa saya memihak kepada PAS, didesak dan dipergunakan oleh PAS, saya nafi sekeras-kerasnya. Saya ke pentas PAS adalah atas kehendak hati saya sendiri. Nak kata dia tak baik, tak sampai hati. Apa yang dicakapkannya adalah bukan datang dari sepenuh hatinya. Rakan saya dipergunakan untuk mencapai kepentingan mereka. Terserahlah kepada pengundi untuk menilainya."
-Yusri Isahak, bekas rakan kongsi firma guaman Rohaizat Othman

(Moral: Asal penceramah menggunakan pentas PAS mesti ada pihak polis dan SB mengawal. Ceramah Rohaizat polis tak berkawal ka. Jangan lari dan mengambil cuti kecemasan semasa penduduk Permatang Pasir turun mengundi dah ler.. Agaknya dimana mamat ni menghilangkan diri ye. Timbalan Pengarah SPRM Selangor, Hishamuddin Hashim namanya dalam "surat misteri" yang tersiar telah mengambil "cuti kecemasan")

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog