Jumaat, September 18, 2009

Perangai Pemimpin Umno Bikin Che Det Tak Suka

Bila Sukumaran dari grombolan MIC mahu menyeliparkan kalungan pada gambar Che Det, mulalah keluar suara hero-an dari pemimpin umno ini untuk cover si mamak bangsawan. Dulu mereka ini juga yang dok tiau kepada mamak bangsawan supaya jangan buka rahsia pimpinan kerajaan diblog beliau memberi pandangan.

"Ini bukan kali pertama saya dikecam. Dulu orang dah lupa macam mana pemimpin Umno kecam saya. Nazri (menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz) dan menteri besar Kedah dahulu nak buang saya daripada Umno. Tapi masa itu tak ada siapa bagi reaksi apa pun. Tak ada orang berani cakap apa. Pasal apa dulu tak react, kali ini react. Saya duduk dalam Umno dari mula parti itu ditubuhkan. Yang tegur saya ini belum beranak pun lagi. Minta maaf tak apa, tak minta maaf pun tak apa. Bagi saya tak ada apa-apa. Saya yang sedih bila orang parti saya sendiri, orang yang duduk dalam kabinet saya sendiri kecam saya."
-Tun Dr Mahathir Mohamad

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog