Ahad, Februari 21, 2010

Bila Nafsu Serakah Menguasai Wanita


Gambar Cium Manohara Dengan Teman Lelaki Tersebar-Mstaronline: BEBERAPA keping gambar terbaru Manohara tersebar di Internet yang memperlihatkan aksi cium pipi antara Manohara dengan jejaka yang bukan suaminya. Namun ketika dimintanya untuk mengulas aksi tersebut, Manohara dengan mudah menjawab itu adalah perkara biasa baginya.

Itu kisah Manohara yang 50% cun tetapi busuk hatinya termasuk emaknya juga. Bagaimana pula kisah wanita yang zero cun ini. Adakah aksi peluk urut juga perkara biasa baginya sebagi wanita muslim. Kweng-kweng.. uwekkk!!!..



4 comments:

Tanpa Nama berkata...

Chimpenze ini menutup muka dengan tapak tangan kerana malu, tapi masih dapat melihat menerusi celah jari-jemarinya. Ini mesti chimpenze betina ....

zack berkata...

Budaya peluk dari bini menteri. Biasa beb sekular. lu tengok 20 tahun akan datang jika umno masih memerintah. budaya peluk bukan muhrim akan jadi biasa. hari ini pun dah bersepah aktiviti tersebut ditaman.

Tanpa Nama berkata...

Patik menggesa kepada YTM Tengku Temenggong Kelantan agar melepas perempuan ini buat malu keluarga d'raja dan rakyat kelantan saja. Banyak lagi perempuan-perempuan lain yang lebih cantik dan terhormat di dalam dunia ini.

bina badan berkata...

ntah...bila islam bukan lagi pegangan diri...

----------------------------
panduan bina otot badan lelaki secara percuma disini...

Post Haru Biru

Arkib Blog