Jumaat, Februari 05, 2010

Saiful Ditujah Dengan Putik kapas


Cehh.. wa ingat rakaman cctv mengenai hubungan asmara saiful dengan anwar. Rupa-rupanya hanya kelibat budak bongok itu untuk yang berada ditingkat 5. Sesiapa pun boleh berada disitu untuk dirakamkan. Bukannya susah sangat. Pergi ke 'control room' pastu set-kan tarikh pada screen, pastu 'rojer' saiful bongok berjalan melintasi cctv di tingkat 5. Kemudian tekan record. Sattle sebagai bahan bukti. Apakejadahnya Pc boleh rosak dan tak mahu main rakaman cctv di mahkamah. Woiit memalukan lah... guna Pc buruk di mahkamah untuk tontonan kes berprofil tinggi.

Kah..kah..kah..kena gelak dulu. Rupa-rupanya saiful ditujah dengan putik kapas. Ciss bodoh betul kelakunya. Kalau putik kapas dibuat cungkil lubang telinga ada kesan sedapnya. Ini ko biarkan doktor mengentel-gentel putik kapas ke lubang dubur busuk kau. Bodoh betul kelakuan kedua-dua orang ini. Kalau mahukan bukti yang lebih berkesan, Saiful perlu menyuruh doktor menujah duburnya dengan 'dildo' yang berketak supaya meninggalkan kesan.

Woiit Saiful.. sumpah yang kau lapazkan sudah mula timbul. Lu dihina oleh rakyat Malaysia yang tak percaya Lu diliwat. Dahulu kes liwat 1 Anwar, mahkamah tak dapat nak buktikan sebab terlalu lemah bahan pameran yang ada. Lar ni pemerintah sudah tukar strategi mangsakan diri lu sebagai umpan politik rakus mereka. Sebab apa wa kata lu bodoh. Sebab lu tak habis belajar mungkin lu mental kena kejutan elektrik.

Kalau lu nak dihargai dan glamour buatlah sesuatu yang berfaedah bukannya meletakkan maruah lu ke tahap lubang jamban tong yang busuk dan berulat. Lu boleh jumpa Najib minta jutaan ringgit dan lu buatlah aktiviti mengharumkan nama negara seperti menujah gunung everest. Ni lu jumpa najib untuk membusukkan nama negara dan perundangan malaysia. Itu sebab wa kata.. bodoh dan bongok si saiful ini.

Dulu muka lu keluar paper tak dak pula wa tengok lebam di dahi lu. Lar ni sudah ada lebam. Amboih haih kuat lu bersujud. Dalam masa setahun je dah boleh lebam. Lu hentak kepala kat lantai ka. Itulah padahnya jika orang sudah tak percaya pada lu, apa yang lu buat walaupun baik, orang akan was-was dengan tindakan lu. Poorahh... Mana uncle pet kau yang lembik itu. Bawalah pi mahkamah menemani lu. ha..ha.. kemut jangan tak kemuttt..

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog