Jumaat, April 30, 2010

Facebook: Didikan Umno Bakal Melahirkan Ramai Pembunuh Di Masa Hadapan

Lagi lama umno perintah, lagi ramai yang mahu jadi pembunuh. Terkini Tok Guru Nik Aziz pula Terima Ugutan Bunuh Dari Pemuda Umno yang bodoh piang. Sumber perbualan Bodoh Mohd Safuan Hilmi ini di ambil dari blog Thinking of Life.




10 comments:

Tanpa Nama berkata...

Oiit mangkuk hayun Mohd Safuan Hilmi, yang hang nak bunuh tu manusia yang tak tinggal solat 5 waktu. Kau binatang ko atau haiwan.

noorafzan.blogspot.com berkata...

huhu..
melampau piang la budak nih..
haiyooo~

Tanpa Nama berkata...

betapa jahil dan terlalu jauh daripada islam lelaki yang berniat (walaupun saja2) untuk membunuh seorang ulama yang zuhud, alim yang mursyid, yang sangat dikasihi oleh seluruh rakyat islam yang beriman dan rakyat bukan islam yang baik. Lelaki jahil ini perlu mengucap syahadah dan beristigfar, kalau tidak bala lebih besar yang akan menimpa Malaysia, bukan hanya lelaki jahil dan seangkatannya.

Tanpa Nama berkata...

Tak payah layan... Tong kosong, buang karen je... Kui3...

Ikhwan berkata...

orang camni sembang ja berapi..nak bunuh konon..xdan pape lagi dah terminate akaun facebook..ada hati nak bunuh..cakap xguna otak..jahil+pengecut..!!

Tanpa Nama berkata...

Masa baca bloq lain ada org panggil mamat ni siamang pondan... Bila aku pikir2 blk cam betul plak, huargh3...

Tanpa Nama berkata...

betapa bodoh, hina, sama darjat ngan binatang yang dikutuk oleh Allah manusia seperti safuan hilmi ni..kecian kat mak bapak ang dapat anak yang bodoh mcm ang ni..seramai manusia dalam malaysia ni, hamba Allah yang zuhud dan taan kepada Allah itu yang ko nk bunuh..woi setan n mangkuk tandas, klu ko nak tau, ko la dajal n setan bertopengkan manusia..apela dosa Tuan Guru smpai ko nk bunuh dia..ko yang patut p bunuh diri jek..ape yang aku tau, tak baik mendoakan keburukan org, tp aku doakan ko dapt pembalasan yang setimpal dari Allah SWT kerana Allah Maha Mengetahui wahai manusia akhir zaman..inilah contoh manusia akhir zaman n kita asyik tertunggu2 dajal muncul utk menyatakan hari kiamat, padahal dajal sebenar sudah ada dan Allah da mengeluarkan petanda awal supaya bertaubat..orang seperti MOHD SAFUAN HILMI ni bgs jekk klu kene panah petir..entah2, petirpn tak layan nk panah setan n dajal mata dua ni..dasar manusia tak de otak..nama jek masuk U, blajo tinggi2, tp bodoh..

Tanpa Nama berkata...

Woi! Woi! Nama dia SIAMANG PONDAN ler...

Tanpa Nama berkata...

Binatang bertopengkan manusia, sungguh tidak beruntung ibu yang melahirkan binatang ini.

Tanpa Nama berkata...

safuan....inikah peribadi kau ????Ulama dihina, sijahil kau junjung.....1soalan untuk kau, adakah pemimpin yang kau junjung tu sembahyang lima waktu???? adakah dia mengamalkan keperibadian seorang islam sejati??? aurat isteri terdedah, apakah balasan yang bakal diterima suami pemimpin kau itu......Jawab...99x.!!!!

Post Haru Biru

Arkib Blog