Rabu, April 07, 2010

Izhak Nakar Bin Hasan, Adakah Dia Perisik Israel

Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mendedahkan kewujudan perisik Israel dalam pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM). Perkara berkenaan telah disahkan sendiri oleh cawangan khas Bukit Aman, malah Anwar turut mengemukakan beberapa dokumen bagi menyokong dakwaannya itu.

Beliau juga menamakan sebuah syarikat yang terbabit yang dikatakan berpangkalan di Israel. Beliau bercakap ketika membahaskan bajet tambahan Kementerian Dalam Negeri di Dewan Rakyat.

Ini, katanya, membuktikan maklumat negara telahpun dijual kepada ejen asing dan menunjukkan sikap kerajaan yang bermuka-muka. Anwar turut menyindir kerajaan Umno BN kerana mendakwa tidak mengiktiraf Israel tapi bersekongkol dengan rejim Zionis yang kejam.

Beliau mendedahkan tender pembinaan sistem komunikasi yang akan ditukar dari analog kepada digital telah pun diserahkan secara rasmi kepada Asiasoft (M) Sdn. Bhd, sebuah syarikat itu milik penuh Asiasoft Pte. Ltd berpengkalan di Singapura.

Nota: Dari Israel ke singapura dan kini sudah masuk ke malaysia untuk beurusniaga dengan Polis beraja di Malaysia. Tugasnya untuk setup rangkaian sistem server keselamatan PDRM. Tetapi telah dinafikan oleh Musa. Apa pulak benda kat bawah nih. Statementnya disini klik. Mungkin Nazri akan naik berang untuk kali kedua dan menggesa parliment menggantung Anwar secepat mungkin. ha..ha..heh...

Penjelasan imej. klik untuk besarkan.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog