Isnin, April 19, 2010

Update: Zaid dan Super Impose Botol Arak




Isunya bermula apabila seorang blogger fanatik Umno, Gerakan Anti PKR (GAP) telah berjanji untuk mendedahkan gmbar Zaid bersama Arak..dengan yakin, GAP mendakwa:

azmin ali mencabar BN buktikan zaid ibrahim kaki botol. cabaran ini gap sambut , BN duduk diam-diam ! pastikan anda berada di depan laptop dan pc anda pada hari isnin 19 april 2010 tepat jam 12 tengahari ! ANDA WAJIB IKUT CAKAP GAP ! CONFIRM MELETOP !
boleh baca entry GAP itu di sini:
- CABARAN AZMIN GAP SAMBUT ! ISNIN 19HB APRIL JAM 12TENGAHARI !

Dan hari ini, seperti yang dijanjikan, GAP telah mendedahkan gambar tersebut sambil mendabik dada mengatakan:
gambar ini dikirimkan kepada gap oleh 'sumber dalaman pkr' . gambar ini disiarkan oleh gap bagi menjawap cabaran azmin ali kepada BN semalam.azmin ali dengan sengaja meminta BN membuktikan tohmahan kononnya zaid ibrahim seorang peminum arak yang tegar.apa niat sebenar azmin ali memberikan 'bola tanggung' ini kita sudah ketahui !

hari ini seperti yang aku janjikan,gambar zaid ibrahim dan wisky berjenama jack daniels didedahkan.samada ia beer,arak mahupun wisky ia tetap dianggap sebagai air kencing syaitan.haram tetap haram,sebagaimana kelakuan meliwat, rasulllah saw tetap takkan mengaku si peliwat sebagai umatnya !
boleh rujuk artikel terbaru beliau bersama gambar yang kononnya original itu di sini:

- GAMBAR ZAID IBRAHIM BERSAMA WISKY !

Begitulah mentaliti dan sikap penyokong dan blogger tegar Umno..dengan penuh yakin mereka mendakwa mempunyai gambar yang menunjukkan Zaid bersama Arak...

Habis sekalian juak2 cybertroopers Umno termasuk SOPO Blogger Umno terloncat kegembiraan kerana terharu atas keupayaan GAP mendedahkan gambar sepenting ini..mereka seterusnya galak menyebarkan gambar ini ke ruang2 maya...namun hakikatnya gambar itu adalah paslu dan direka-reka untuk menghalalkan matlamat perjuangan kotor mereka..


Buktinya, dibawah adalah gambar sebenar Zaid..gambar tersebut diambil daripada portal http://www.thenutgraph.com/man-of-a-hundred-contradictions dan gambar asal itu tidak ada pun Zaid memegang botol apa-apa.





Isu Zaid sebelum ini bekas peminum arak sudah tidak timbul kerana beliau dahulunya sudah mengaku kesilapan lampau, memohon ampun kepada Allah(bertaubat), dan meminta maaf kepada rakyat..penulis ada mengulas isu ini..boleh baca di sini..

Ada pun, isunya sekarang ialah bagaimana seorang penyokongf berani mati Umno GAP sanggup mereka fitnah jahat dengan mengubah gambar asal serta menytakan ianya adalah gambar ori dan bukan rekaan..gambar ini kemudiannya disebar kemerata tempat..sungguh aib, kotor lagi memalukan!!!!...

4 comments:

zack berkata...

Sial betul GAP ni.

Tanpa Nama berkata...

Aku nak tengok gambar zaid kat atas tu masuk utusan malaysia tak esok. Kalau masuk bermakna utusan penyebar fitnah. boleh buat bungkus taik lembu sahaja.

Tanpa Nama berkata...

Betapa hina dan kejinya moral pencacai umno yang buat gambar zaid bersama botol arak.

Media Cyber berkata...

hahaha! ape bende la GAP ni.. haha! :p

Post Haru Biru

Arkib Blog