Ahad, Ogos 29, 2010

Budaya Bertepuk Dan Bersorak Dalam Masjid Diajar oleh Pengarah JAWI

Adakah pengarah JAWI sedar beliau berada dalam masjid dan bukannya diatas pentas Stadium Bukit Jalil. Seronok beliau berucap kerana dapat tepukan gemuruh daripada kanak-kanak yang tidak tahu adap dan etika didalam masjid. Video Majlis Khatam Al-Quran yang diadakan di dalam ruang solat di masjid Wilayah Persekutuan. Lihatlah sendiri, beginikah caranya pengarah JAWI mendidik para peserta memberi pernghormatan di dalam RUMAH ALLAH?



Umno dah bertambah teruk dan hilang pendoman. Nak kuasai jawatankuasa masjid tapi tak pernah pergi sembahyang di masjid. Mampos umno.



Patutpun semakin lama umno memerintah, yang mana rakyat meratib umno menjadi semakin jahil. Umno... umno... umno... judi... judi... judi... Umno... umno... umno... arak... arak... arak... Umno... umno... umno... rasuah... rasuah... Umno... umno... umno... perempuan bergetah... perempuan bergetah... Umno... umno... umno... buang anak... buang anak... Tidak hairanlah kerana jahil dan tidak beriman kepada Allah bekas adun umno itu sanggup membunuh pasangannya dan kemudian bunuh dirinya sendiri.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog