Rabu, Mac 09, 2011

The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad Al-Kutty 2011

A Doctor From The Asshole?? Whatttt the Fcuk!!!...

Sumber pix: Google

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
9 Mac 2011 7:40 AM
Kalau pas kalah di galas kerana faktor Ku Li, kalah di bukit pinang kerana isa samad , kalah di Tenang kerana banjir, kalah di kerdau dan merlimau kerana 'bertanding dipadang tidak rata'.....inilah alasan demi alasan yg keluar dari mulut pemimpin pemimpin pas yg sangat beriman dan iman mereka yg sgt tinggi dan melebehi iman dari mana mana individu individu mana mana muslm dimalaysia....tiada satu pun kekalahan pas disebabkan oleh kelemahan pas sendiri malah kemenangan BN itu tidak diredhai dan dihalalkan oleh pemimpin pas ... Inilah pas hari ini....pas yg sempurna dan maasum....pas yg lebih islam dari mana mana org islam yg lain dimsia....dan tidak akan masuk syurga seseorang muslim itu kiranya idak menyokong dan menjadi ahli parti islam ...Sesemalaysia....fikir fikirkan lah.....kalau nak taubat dterima mcm bob lokman...jom masuk pas....nak cuci dosa ...jom masuk pas...senangkan....bila kalah pilihanraya.....allah dan aturkan segalanya tapi mereka tetap tolak ketentuan takdir qada dan qadarnya....mereka terus mencipta excuses tanpa mereka muhasabah diri dan melihat kelemahan sendiri.....itulah pas bila fikir diri mereka sempurna....oh jelik dan jumudnya pas...bersyukur msia menolak pas ...pas oh pas....BERUBaHLAH

Zack berkata...

Mahathir tidak akan berpuas hati selagi Anwar masih memimpin PR untuk ke Putrajaya kerana beliau cukup bimbang rahsia beliau dan kroni-kroninya akan terbongkar sekiranya Anwar berada di Putrajaya. Mahathir cukup ngeri membayangkan apa yang telah terjadi kepada pemimpin Tunisia dan juga Hosni Mubarak di Mesir. Mahathir dah nak mampus pun masih suka menulis dan buat fitnah.

Tanpa Nama berkata...

Mengapa cerita Anwar dalam buku mamak Mahathir dihiglight. Itu menandakan betapa hebatnya Anwar dan masih lagi memberi ketakutan kepada puak-puak umno lahanat yang gila kuasa.

Tanpa Nama berkata...

Mahathir dan Najib tahu bahawa perpaduan Pakatan Rakyat bergantung kepada Anwar Ibrahim. Hidup Anwar bermakna hidup PR.

Oleh yang demikian jalan terbaik bagi BN ialah 'membunuh' karier politik Anwar dengan program pembunuhan karakter yang telah berlangsung sejak dari dulu, kini dan selamanya... sehingga mahathir dah nak mati pun masih menulis pasal Anwar.

Namun program jahat ini semakin hebat dilakukan setelah BN kalah pada PRU ke 12.

Tanpa Nama berkata...

Ini semua kerja-kerja jahat puak yang begitu takut Anwar berada di Putrajaya. Kehebatan Anwar bukan saja ditakuti oleh penguasa sekarang bahkan yang sudah bersara pun takut seperti Mahathir.

Mengapa takut jika tidak pernah melakukan penyelewengan? Mahathir sentiasa berdendam dengan Anwar, jika beliau tidak mampu lagi bersuara kerana sudah semakin tua, beliau tetap akan burukkan dan aibkan Anwar melalui tulisan pula.

mijiemobile berkata...

Mahathir ni bukan saja takutkan Anwar saja,malah takutkan sesiapa saja yangbukan dari umno.kalau kerajaan sekarang jatuh,banyak le skandal yang bakal keluar - start dari memali sampai kes kes terbaru.

Post Haru Biru

Arkib Blog