Selasa, Oktober 25, 2011

Bukti kegagalan Noh Omar Selaku Menteri Pertanian?

Menurut laporan Ketua Audit Negara Kerajaan Persekutuan didapati masih belum membayar sebanyak RM110.67 juta kepada kira-kira 73,291 pesawah padi menerusi insentif Peningkatan Hasil Padi (IPH) sejak 2007. Insentif di bawah kementerian Industri Asas Tani itu bertujuan memberi galakan kepada petani untuk meningkatkan hasil padi semasa dan sara diri mereka.


Awasss dan Perlu ingat, Umno akan meletakkan Noh Omar (Gambar) sebagai Menteri Besar Selangor jika berjaya merampas kembali negeri itu dari Pakatan Rakyat. Bolehkah Noh Omar mengemudi Selangor dengan rekod lebih bersih, cekap dan amanah? serta merakyatkan keuntungan negeri kepada Rakyat Selangor seperti yang Pakatan Rakyat buat larr nih. Jangan jadi macam Khir Toyol sudah lah, meninggalkan taik-taik busuk yang keluar dari usus yang busuk.. Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah...

Nota:
Tiap-tiap tahun ketua audit tegur. Barisan Najis tetap pekak dan masih mengamalkan Budaya penyelewengan, pembaziran, ketirisan dan keborosan dalam pengurusan kewangan negara. Hanya kuasa rakyat yang mampu mengubah dan menyahkan umno dari muka bumi.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog