Jumaat, Disember 16, 2011

Video Hudud: Sembang Rakyat (Umno Bebal Negara) VS Oley (Bob Lokman)

Video neh dibikin oleh puak-puak haramjadah Umno Bebal Negara... Dibelakangi Matdolah perut gendut dan disponsor oleh Noh Omar yang bakal mamposs dalam politik umnobn suatu hari nanti...



Top komen video neh... bodoh punya video..aku raser..even org BN pun x akan suker benda bangang camnie..sbb xder fakta..ckp sedap mulut..aurat pun x tutup..nak citer pasal hudud..pelakon and pengarah video nie mmg x takut tuhan langsung..sembang rakyat konon..rakyat x bodoh camnie la..nie org2 murtad punya sembang..bodoh..

...ingat semua malaun2 ni diharamkan masuk kelantan .. kalau jumpa kasi patahkan leher .. bukan setakat hina kelantan malah yg lebih besar lagi hina islam .. sembilan orang ni harus dinyah dari bumi ALLAH ini ..

...Hukum Hudud itu hukum yang diturunkan Allah.. Kalau xmau ikut suruhan-Nya, pergi la cipta dunia lain, tinggallah di dunia yang korg cipta, n bernafaslah dengan oksigen yang kamu cipta.. klau kamu boleh ciptakan semua tu, go on.. pergi mampus la kamu dengan dunia kamu.. jom kita jadi saksi bahawa Laknatullah di atas ni yang mempersendakan hukum Allah S.W.T.. pakcik2 n makcik2... rumah kata pi, neraka kata,"hang mai sini!!".. xdak orang Melayu akan masuk syurga..

Ramai yang Dislike video neh... korang tak nak tambah kerr... Jom pakat-pakat dislike tanda tidak menyokong sesuatu yang bebal.

Link disini..

Dibawah neh pula Video yang dihasilkan bagi mematahkan hujah video Sembang Rakyat... Dilakonkan oleh Bob Lokman and the gang...

Dengar dan faham... Sebuah filem pendek yang menerangkan hudud secara umum. Filem pendek ini diterbitkan bertujuan untuk menjawab persoalan dan kekeliruan yang ditimbulkan dalam klip video 'Sembang Rakyat' yang bertajuk 'Musim hudud' dan 'Hudud PAS lagi'. Semoga klip video ini dapat memberi manfaat kepada para penonton. Kami sangat mengalukan perkongsian (share) video ini kepada masyarakat.

Jom like... link disini.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog