Jumaat, Disember 09, 2011

Video: Kek Tahi Umnobn?




... Don't talk Shitt... You Don't talk Shitt... Don't talk Shitt... Ibrahim Ali Perkosa... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah..

Tak sangka ada melayu mamak yang bodoh sampai macam ni sekali! Termasuk TV3 Suku... Biasanya TV3 akan tapis bila geng mereka buat perkara memalukan macam nih... terlalu bangang, bebal dan babun...! Biawak pun tak bangang macam tu! Buang tebiat diorang nih! Tu larrr selalu angguk kepada parti Umnobn yang dah busuk sampai ke usus maka sama bodoh macam pemimpin mereka.

Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Bebal mengalahkan binatang paling bodoh di dunia! Inilah jadinya bila buat sesuatu tak nak pakai otak! Dulu usung spender dengan coli. la ni bawak taik pulak lepas tu sendiri makan... Sayang juga ko kat tahi turrr... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah...

5 comments:

bunbinban berkata...

ada aku kesah?. mamak kan mmg jenis pengotor, zahir dan batin. hahaha..bodoh punya mamak.Jenis ni pun ada melayu sanggup gadai maruah berketuakan bangsa tak sedar diri ni.

Tanpa Nama berkata...

pengotor. kerana mamak seorang ni. jom ramai-ramai boikot kedai mamak.

Zack berkata...

AWAS Umno kini dipenuhi oleh melayu mamak. Manakala melayu tulen dalam parti umno dah lama keluar meninggalkan kapal yang semakin nak karam.

Pakcu Rantau Panjang berkata...

Persolan yang mahu ditimbulkan adalah apa yang tersurat. Dan bukan bersih atau kotornya zahiriah seseorang dengan gelaran yang di panggil.

Kekotoran sebenar bila keadilan dipijak dan maruah digadai maka apa pun simbolik perlu disampaikan agar ianya tercapai tujuan. Jadi tidak perlu kita menghukum bangsa dengar imbasan kasar yang cetek jika kita tidak mengerti perasaan dan keadaan mereka sebenar..walahualam

Bob berkata...

Sebelum DAP cina dapat Pulau Pinang, Umno letak cina juga perintah PP yang kotor dengan rasuah dan kroni. Geng mamak ni tak pula kecoh sampai macam ni.

Depa mamak umno ni saja nak buat huru hara sebenarnya.

Pakcu, baru aku tahu puak-puak umno pengotor minda mereka.

Post Haru Biru

Arkib Blog