Khamis, Januari 26, 2012

Video: Rakyat Asing Dapat Warganegara Untuk Selamatkan Parti Umnobn

Parti penyangak umnobn sentiasa menipu dengan apa cara sekalipun untuk kekal berkuasa dan merompak hasil negara.



Bekas Ketua Polis Daerah (OCPD) Slim River Haji Abdullah Haji Omar mendakwa bahawa umnobn buat khianat kepada negara kerana membawa masuk warga asing, diberikan kad pengenalan dan menjadi warganegara. ‘Pendatang haram’ tersebut menjadi pengundi dan menyebabkan kerajaan Terengganu jatuh dalam pilihanraya ke 11 pada tahun 2004.

“sebelum pilihanraya 2004, mereka (Umno) bawa 2,000 orang Myanmar bangsa Rohingya yang boleh bercakap Melayu, yang rupa mereka pun lebih kurang muka kita, melalui Langkawi pergi ke Ladang Seri Bandi (DUN Kijal Terengganu), mereka di beri kerja dengan gaji RM18 sehari, diberi kad pengenalan, jadi pengundi yang jatuhkan kerajaan PAS pada tahun 2004,” jelasnya.

Menurutnya, ‘modus operandi’ yang sama telah dilakukan Umno pada tahun 2008 membawa masuk warga asing yang sama ke dalam parlimen Pekan, kawasan yang dimenangi Perdana menteri, dato’ Seri Najib Razak.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

J'ai un désir bizarre maintenant de faire un blog faux. Qu'est-ce qu'un site de blog bon de le faire et que les gens sachent que ce n'est pas vraiment mes pensées, mais de mes pensées des personnages?.

Post Haru Biru

Arkib Blog