Sabtu, Januari 12, 2013

Video: Himpunan Kebangkitan Rakyat 2013

Gambar kat bawah neh akan jadi muka hadapan media sewel kerajaan... Hanya 10 ribu aje yang datang....

CERRR ZOOOMM OUT SKET...... Agak-agak berapa ramai yerrr... mereka datang secara sukarela tanpa disediakan BAS seperti himpunan-himpunan yang dibuat oleh UMNO Barisan Najis. Tiada promosi berbayar dari media-media sewel kerajaan. Lagi ramai menteri UBN kutuk pasal HKR2013 kek media, Lagi ramai yang datang. Tiada pancingan hiburan dan tarian sengal separa lucah seperti yang biasa kita lihat dalam program UMNO Beruk Negara. Lagi gambar pelik klik sini.


Hipunan berjalan lancar tanpa gangguan provokasi dari Beruk-Beruk UMNOBN. Pujian turut diberikan kepada pihak PDRM dalam menjaga keselamatan peserta perhimpunan.

Reaksi Peserta HKR. Apa kata mereka?

Nota: Bik Mama resah gelisahhh... Pandang Najib ternampak Deepak... Kah... Kah... Kah... Kah...

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Untuk kiraan mudah ialah standard tempat duduk Stadium Merdeka hanya boleh dipenuhi sekitar 25 ribu orang. Jika diasak-asak dan semua berdiri ia boleh mencapai 35 ribu orang.
Keluasan padang bola pula ialah sekitar 50 ribu kaki persegi. Dengan andaian setiap orang berdiri secara menegak dan hanya mengambil ruang sebanyak 2 kaki persegi setiap orang, hanya 25 ribu dapat dimuatkan di atas padang. Dua kaki persegi adalah ruang sebesar “dua tile” saiz biasa di rumah anda. Bolehkah semua orang hanya menggunakan 2 kaki persegi untuk berdiri?

Post Haru Biru

Arkib Blog