Jumaat, Mei 22, 2009

FORMULA PENERANGAN UMNOBN

Setelah puas dok melangut dan buat bodo akhirnya tercetus satu Formula iaitu "SMSS" dan "KBSM" akan digunakan bagi menawan kembali negeri-negeri jajahan Pakatan Rakyat. SMSS bermaksud bekerja "siang malam, subuh senja", manakala KBSM pula bermaksud menghadiri "kenduri, bersalin, sakit dan mati" di semua kawasan DUN masing-masing. Kata Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan.

(Moral: Kalau dah tinggi hidung macamana nak turun ke bendang)

3 comments:

Pyanhabib berkata...

tera diaorang tu. tak ada kerja lain asyik kerja `siang malam subuh senja' heh he!
(tumpang lalu...)

Gedung Akal berkata...

boleh tak la nikita pakat2 sokong amno..bagai peluang dalam nyawa2 ikan ini..agar mati dalm husnul khatiomah. Mati dalam iman..!

budak kampung online berkata...

dah lama sokong, tapi dok lagu tu gak. kata nak berubah, tak dak pun arus perubahan, kata rakyat didahulukan, asal je buat jalan pacak tol, cukai kiri kanan, bila bersuara lantang di ugut, kata pengamal demokrasi tulen, tapi demokrasi terpimpin, la ni pakat-pakat bagi peluang kat parti lain lak.

Post Haru Biru

Arkib Blog