Rabu, Jun 03, 2009

> CANTIK DAN BUSUK


Tengku Mohammad Fakhry rela menerima hukuman jika dakwaan tersebut mempunyai bukti tetapi jika sebaliknya, Manohara juga mesti bersedia berhadapan dengan tindakan. “Apa yang dipaparkan di laman-laman web mengenai fitnah Manohara terhadap Tengku Temenggong hanyalah untuk meraih simpati orang ramai terhadap dia dan ibunya, Daisy Fajarina. Semasa di Singapura, Tengku dan Manohara menginap di Hotel Royal Plaza apabila tiba-tiba ibunya muncul bersama-sama anggota polis dan wakil kedutaan Amerika Syarikat. Tengku menyambut baik kedatangan mereka dan apabila diadakan perundingan, Manohara meminta untuk pulang ke Jakarta mengikut ibunya dan Tengku mengizinkan,”


“Jika betul dakwaan Manohara didera suami, kenapa tidak terus membuat pemeriksaan doktor untuk membuktikannya tetapi sebaliknya pergi kepada media,’’ Biar mereka habis dahulu dengan kenyataan-kenyataan yang hendak dikeluarkan dan selepas ini jika masih tidak mempunyai bukti, kebenaran dan keadilan akan menjelma,’’ - Mohd. Soberi Shafii (Sahabat karib Tengku Temenggong Kelantan)

(Moral: Indah dalaman, Indah luaran, Indahnya ciptaan tuhan)

1 comments:

Man berkata...

manohara ni budak hingusan yg blom puas enjoy lagi. nasib kau la TT, kamu yg pilih dia, kamu settle la sendiri. Malaysia-Indonesia jgn la plak cari pasal disebabkn masalah peribadi dorg ni.

Post Haru Biru

Arkib Blog