Isnin, Ogos 24, 2009

Adakah Yusri Diugut Atau Strategi Umno Disaat Akhir

Saya tidak boleh berdiam diri apabila melihat kenyataan saya tempoh hari digunakan tanpa henti terhadap Rohaizat, seorang manusia yang saya kenal secara peribadi adalah seorang yang baik hati. Saya juga sedar walaupun dia telah melakukan kesilapan, dia telah membetulkannya dan pihak Koperasi Pekebun Getah Pulau Pinang juga telah menarik balik tuntutan mereka terhadapnya. Saya tidak berniat untuk menganiaya atau menyokong sesiapa. Apa yang telah terjadi harus dijadikan tauladan, bukan hukuman.

Seperti yang telah saya nyatakan sebelum ini, Rohaizat adalah kawan saya, saya tahu hati budinya dan dia anak jati Permatang Pasir. Dia sendiri telah lama menabur bakti di sini. Jika orang seperti Rohaizat dibiarkan dikeji dan dirosakkan nama baiknya semata-mata untuk kepentingan politik, akan hancurlah hidup seorang lagi manusia yang boleh membawa perubahan yang baik kepada masyarakat setempat.

>>Lanjut Kenyataan Berbayar>>>

(Moral: Loyar buruk betul lar mamat ni. Kejap tiau Rohaizat pastu back-up pulak. Sebiji macam jalan cerita surat sumpah Bala. Lepas ni si Hafizah isteri kedua Rohaizat pulak mengeluarkan kenyataan akhbar menafikan semua berita berita negatif Roahizat. Adakah kenyataan semula ini dibayar oleh umnobn setelah Yusri di diugut oleh SB-SB dan SPRM. Kah.. Koh.. Keh.. KUALA LUMPUR, (Bernama) -- Bekas rakan kongsi Rohaizat Othman, Yusri Isahak Ahad menegaskan bahawa beliau tidak mendapat sebarang ganjaran atau habuan untuk melakukan sidang media baru-baru ini mengenai urusan firma guaman mereka.)

1 comments:

Unknown berkata...

Aiik dari awal lagi media dah menafikannya?

Post Haru Biru

Arkib Blog