Isnin, Ogos 24, 2009

Lambat Kaya Dok Dalam PKR


Manusia bernama Radzi tidak patut memegang portfolio Exco Pelancongan Pembangunan dan Sumber Tenaga Manusia negeri Kedah kerana beliau tergolong dari manusia yang lemah semangat, bermasalah, tidak mempunyai jatidiri dalam perjuangan. Ahli PKR perlu rasa gembira kerana orang lemah ini tidak lagi berada dalam parti mereka. Anggaplah penghijrahan keluar oleh mana-mana ahli itu sebagai proses untuk menyucikan PKR daripada terbelenggu dengan mereka yang berstatus habuk sampah dalam perjuangan menegakkan kebenaran. Jika tindakan Radzhi itu untuk menyelamatkan nyawa politiknya ia juga tidak selamat. Apa kata kalau selepas ini pihak kerajaan Kedah pula akan membuat laporan ke atasnya berhubung penyeleweng yang mungkin dilakukannya?. Statusnya sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Lunas dan Exco Kerajaan Negeri akan ditentukan pucuk pimpinan PKR. Menteri Besar Kedah berhak menggantikan mana-mana Exco yang tidak lagi mewakili parti pakatan pembangkang setelah memaklumkan dan diperkenankan Sultan Kedah kelak.

(Moral: Adakah peristiwa yang berlaku ke atas dua Adun Perak itu menimpa Adun Lunas ini, diugut dan akan diserkup oleh SPRM?. Atau dengan kedudukan dan gaji beliau sekarang ini tidak mampu untuk menyara keluarga sehingga sanggup mengejar kehebatan kedudukan dan kuasa atas alasan PKR sudah lari dari madah perjuangan dan matlamat asal. Perancangan untuk merampas Kedah oleh pak Najib dapat dilihat dengan membenarkan Polis bertindak melampaui batas ke atas ahli dan penyokong Pakatan Rakyat seperti apa yang berlaku ke atas Ahli Parlimen Padang Serai, N.Gobalakrishnan di hari penamaan calon Permatang Pasir tempohari)

7 comments:

daaksaytunk berkata...

Sabaqjala ADUN lunas.. Geng PR ni memang macamni..bila dengan depa canang kata kita baguih, bila kita ada penderian sendiri dan nak berubah kerarah kebaikan bagi diri kita, dia canang kita ni macam-macam, siap buat fitnah di bulan posa ni..baguihla.. takebeer!!!

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya PKR kena main lagi dengan calon mata duitan.

Media Cyber berkata...

Parti Keadilan Rakyat tidak bertindak dan berfungsi mempertahankan hak rakyat Malaysia khususnya Melayu tetapi hanya mempergunakan rakyat sebagai alat untuk melaksanakan demonstrasi dan reformasi yang tidak mendatangkan faedah kepada rakyat. itu sebabnya dia keluar dari pakatan. tambahan dengan kelakuan gobloks tu.. lagi la memalukan. pakatan rakyat apa macam ni? pakatan sengal? TAKE BEER!! utk pakatan rakyat. hahahaha!

daaksaytunk berkata...

Sokongla perjuangan gila Gobalala..TAKEBEER!!!

Sharps Shooters berkata...

sokong? tak rela aku nak sokong mamat keling yg gila glamer ni. tak rela jugak aku sokong pakatan rakyat yg penipu besaq ni. tak rela gak aku nak baca entri dia ni. tapi aku rela komen ntuk kutuk mamat blogger ni. kahkahkahkah!

Zack berkata...

Nampaknya pencacai umno meloncat-loncat keputusan yang dibuat oleh Radzi. Kalau dah diugut oleh SB dan ditaburkan bongkahan duit serta penglibatannya dalam rasuah dibersihkan tergugat juga iman Radzi yang tak kuat tu.

virus berkata...

Radzi adalah salah seorang yang diugut oleh perancang menjatuhkan Pakatan Rakyat. Skandal beliau pernah diutarakan di media 3 suku umno. Akhirnya beliau rebah juga. Lepaih ni boleh la Najib tarik-tarik telog si Radzi ni..wakakah

Post Haru Biru

Arkib Blog