Sabtu, Januari 16, 2010

Sabah & Sarawak Penyambung Nyawa Umnobn

Tindakan Mohd Nazri Abdul Aziz membenarkan penduduk bukan Islam di dua negeri berkenaan terus menggunakan penggunaan kalimah Allah di lihat sebagai keperluan untuk memastikan sokongan berterusan untuk umnobn. Keputusan itu memberi impak yang besar, khususnya di Sarawak yang akan menghadapi pilihanraya kecil negeri tidak lama lagi. Kenyataan Nazri membayangkan sifat hipokrit Umno-Barisan Nasional selama ini.

Nah sekarang ada lagi kes terbaru yang tak sempat dipantau oleh polis kerana tak cukup anggota. NGO-NGO-K masih tidoq lagi... ZZzzz



(Moral: Grombolan umnobn akan menanggung sengsara jika ingin terus mengharamkan kalimah Allah dimana mereka terpaksa bersedia berhadapan dengan kekalahan di dalam pilihanraya akan datang apabila masyarakat Sabah dan Sarawak sudah pasti akan menolak kerajaan Barisan Nasional. Sedangkan nyawa grombolan umnobn di Parlimen kini amat bergantung kepada kehadiran wakil-wakil rakyat dari kedua-dua negeri berkenaan)

4 comments:

Solehah berkata...

semoga Allah menyelamatkan kita semua drp tipu daya mereka ni..

abu muaz berkata...

hayat dan nyawa UMNO sekarang bergantung pada mesin ..... oksigen pun dah tak berapa nak masuk dalam tubuh UMNO. Yang banyak disedut sekarang ialah Karbon dioksida..

noorafzan.blogspot.com berkata...

apekah..?
aduh..geram lak kat mereka2 yang mempergunakan kalimah Allah demi kepentingan sendiri..
x sedarkah mereka..
eeee...geramnya..grr

Unknown berkata...

Solehah, amin

abu muaz, sepatutnya mereka sedut gas anthrax. cepat sikit.. he..he..

noof afzan, perlu bersabar. he..he.. sepatutnya isu ini diselesaikan segera dengan perbincangan dua hala. cepat tutup kes. tak ada serang menyerang.

Post Haru Biru

Arkib Blog