Isnin, Februari 08, 2010

Saiful Sanggup Mengheret Tunangnya Bagi Menjayakan Lakonan Blockbuster Tajaan Umno


Alahai si budak bongok saiful ini. Mengapa perlu mengheret tunang yang tidak bersalah bersama untuk mendapat malu. Nanti ada orang yang pandang serong pada ke-daraan tunangmu itu.

Alangkah malunya si gadis tunang saiful ini. Lelaki yang dicintai terlalu lemah untuk menghalang seorang tua yang sakit pinggang daripada meliwatnya. Jika Saiful tidak rela, mengapa tidak di 'back-kick' Anwar ketika itu untuk mempertahankan diri. Ini semacam suka dan rela menjaja pungkoq. Tidak mengapalah, Cinta Tak Kenal Siapa. Mungkin saiful tidak lemah bagi tunangnya.. he..he.

......................................................................
Mohd Saiful juga berkata beliau turut menyerahkan sehelai lagi seluar dalam berwarna kelabu jenama Levis yang dipakainya semasa membuat laporan polis pada 28 Jun 2008, yang diambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya. Seterusnya>>>
......................................................................
Sepatutnya KY Jelly itu pasti berada dalam simpanan Anwar, dan polis kena rampas dari Anwar bukannya di ambil dari Sepol. Kenapa pula Sepol yang simpan KY Jelly dan berikannya pada polis. Seterusnya>>>
......................................................................

Kalau seluar dalam sudah berada di rumah tunang, tak hairanlah jika pelincir KY tersebut berada dalam simpanan saiful. Bagi mengurangkan rasa sakit katanya... ahak!.. Woiit hangpa dok buat apa hah... sampai boleh tertinggal seluar dalam. Apakejadahnya moral baik yang hang dok jaja.

Hari ini akan bersambung semula perbicaraan liwat. Mungkin saiful tidak lena semalaman kerana kenyataan seluar dalam yang berada dirumah tunangnya itu. Jika hari ini peguam anwar bertanya akan hal itu, mampukah saiful menceritakan dengan lebih tenang tanpa gelabah. Apapun kita lihat reaksi seterusnya pada laporan media petang ini.

Antara soalan-soalan peguam rakyat, boleh pi di pautan ini>>>

8 comments:

Dhana/戴安娜 berkata...

salam sahabat info yang bagus btw image-nya saya suka hiks..hiks..good luck

zack berkata...

Saiful lelaki yang hancing. Sian tunangnye.

amoymelayu berkata...

Jantan keparat... memang spesis jantan mcm saiful ni patut kena sula, nk sangat kena liwat amik ko...

Nice blog & nice info.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

adesss....

nape lah jadi mcm nie?

Tanpa Nama berkata...

si sepool tu gila nak jadi terkenal.

Bungakopi berkata...

muka tunangnya tu macam safura la kan..
muka saiful pula mcm allahyarham hani mokhsin.

btw, thanks for following me.

bab politik saya rajin membaca, tp kurang rajin mengkritik, sebab tlalu byk spekulasi.

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa dia guna 'super glue' pada lubang duburnya. Sebab tu doktor-doktor tu tidak berjaya memperolehi bukti-bukti tusukan seperti yang didakwa, dan kerana itu dia mampu menahan berak selama dua hari dan siap mampu menyimpan air mani - kononnya, kalau tidak mesti belengas, macam orang tercirit.

Di masa hadapan, para konspirator berotak biru perlu membekalkan mangsa-mangsa liwat dengan super glue agar memudahkan bukti diperolehi. Bukankah lebih mudah untuk membuat pendakwaan jika tangkapan boleh dibuat ketika ibarat 'pisau masuk ke sarung'.

tokeh besar berkata...

kah..kah..kah..kah...
tunangnya mesti nampak belakang shaiful dah rabak..
kah...kah...kah...
awat spenda pi dok kat rumah tunangan dia..kah..kah...kah...
tunang ka tunggangan...
kah...kah...kah...

Post Haru Biru

Arkib Blog