Isnin, Mac 08, 2010

Gangster Bermaharajalela

Kalau aku cakap Gangster Lembu Bermaharajalela hangpa mesti marah. Awat dibandingkan dengan lembu sekurang-kurangnya bandingkan dengan makhluk yang elok seperti babi atau anjing. Oklah fine. Kalau dah kena tarik hidung oleh tuannya eloklah dipanggil lembu aje ha..ha.. Wajibkah rakyat yang kena tibai oleh mereka ini meludah muka gangster suruhan ini?

Parti Mahafiraun sudah menggemblingkan seluruh Gangster Lembu untuk mengwujudkan suasana kacau-bilau. Konvensyen 2 Tahun Pakatan Rakyat gempar apabila polis dan 200 anggota Unit Simpanan Persekutuan dikerah menggempur majlis tersebut. Dalam kejadian 9.55 malam tadi, ribuan hadirin yang turun untuk mendengar syarahan dari pimpinan Pakatan Rakyat terkejut dengan keganasan mendadak ini. Korang boleh baca di pautan ini.

Bila puak-puak umno buat demo, gangster ini buat dono aje.. dok perhati dari jauh. Tapi bila Pakatan Rakyat buat ceramah depa serang habis-habisan. Walhal program tersebut adalah sambutan ulangtahun pemerintahan PR. Bukannya demo yang menggugat mana-mana pihak. Kat bawah ni video bagaimana Gangster lembu ini bermaharajalela. Dasar Mahafiraun tol-lah..

2 comments:

Gaya peneroka berkata...

ia sekarang dimana-mana ceramah dah ada ...ia akan berulang kembali....
dalam artilak saya yang lalu saya ada bercerita bab gangster....tapi orang kurang faham....
tak apalah lama-lama orang akam faham juga.

zack berkata...

Ini mesti arahan hishamuddin keris tak bersarung. Celaka mereka yang mahu ganggu-gugat Pakatan Rakyat.

Post Haru Biru

Arkib Blog