Isnin, Mei 31, 2010

Seks Dalam Umno. Benarkah?

Ini gambar situa Umno. Jika 40 tahun yang lepas bolehlah di labelkan Puteri Umno


dia dah start...


...peluk-peluk dan menangis tu..... Horrey...


Yang ni aku tak kata tapi Puteri umno yang kata. Agaknya depa dah terasa batang tubuh dan maruah mereka akan lunyai disebabkan kerakusan segelintir pemimpin umno yang gila seks nih.

"Kata exco puteri UMNO Datin Ismalina menasihatkan mana pemimpin UMNO agar tidak menjadikan gadis - gadis puteri UMNO sebagai tempat untuk melampiaskan Nafsu serakah demi menawarkan sebarang penajaan keatas sesuatu pertandingan atau jawatan kepada Puteri UMNO kedalam Parti.....

"Kata naib ketua puteri UMNO iaitu YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin mengingatkan ahli - ahli Puteri agar tidak menjadikan "batang tubuh" mereka sebagai modal untuk mendapatkn mana - mana jawatan dalam Parti"

"kata penolong setiausaha Puteri UMNO BIBI SHARLIZA BT MOHD KHALID "Budaya politik seks harus di tangani dengan segera sebelum ianya jadi lebih parah"

Laporan penuh disini.

Nota: Jahanam lah umno ni mengambil kesempatan ke atas gadis comel beragama islam yang menyertai Puteri Umno. Sendat-sendat ketat-ketat.. pak menteri yang dah berkarat akan mengurat.. Awas.. kepala karat akan bikin anda jadi yang ke empat.. ha..ha..ha.. biar pun lepas tu anda akan hidup merempat. Sebab menteri kepala karat sudah dapat makan lepat... kah..kah..kah...

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog