Sabtu, Jun 05, 2010

Gejala Sosial 1: Seks Dalam Kereta Myvi

Gambar hiasan sahaja

Menyental Catatan: Tujuan menyental catatan ini kerana tidak berpuas hati dengan peristiwa yang berlaku sebentar tadi. Ketika aku pulang dari menoreh dan melepasi kawasan perkelahan yang semi popular di kampung terlihat sebuah Myvi yang aku kenal memang dari Felda sebelah parking dibahu jalan. Dalamnya ada sepasang kapel sedang bercumbu. Itu yang aku nampak mereka berdua buat melalui cermin belakang kereta itu.

Aku hairan mengapa mereka tidak terperasan mahupun mendengar deruan motor. Adakah 'air stim' dah naik kepala membuatkan mereka leka. Aku berhenti dan ketuk cermin sisi kereta tersebut dan berkata.. Hoi.. hangpa dah tak dak kerja lain ka..

Dan apa yang aku dapat adalah habuk sebab setelah mamat ni terkejut dan dia terus masuk gear kereta Myvinya meninggalkan aku. Cibai lah penakut juga budak Felda sebelah kampung aku ni. Nak buat kerja terkutuk berani lah pulak. Itulah kesah ketidakpuasan hati hari ini. Tapi takpa tugas aku dah selesai dengan memberi teguran tersebut.

~bersambung...

11 comments:

Sesumpah berkata...

isk org skg mana malu dahh



;0

Tanpa Nama berkata...

gila betul remaja zaman sekarang.

MiszMaryaNe berkata...

da xde tmpat len agknye, huhu

Zack berkata...

Apa nak heran bro. Di KLCC bersepah manusia melayu bercouple comolot di khalayak. Dunia dah menuju akhir zaman. Seks menjadi buruan mereka.

Afzainizam berkata...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Sama2 la bagi sokongan atas usaha bersama ini..
Kami mengecam kezaliman ISRAEL terhadap saudara Gaza http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Sorry aku lambat balas... agak sibuk kebelakangan ni

uhhh gila vavi budak tu air dah naik kepala mana nak ingat alam sekitar... ceh

ape pun akhlah makin runtuh tanpa segan silu depa ni semua.. kalau berdua ade yang ketiga...

Tanpa Nama berkata...

semakin malaysia menuju kearah kemajuan, semakin banyak masalah sosial yang masih tidak dapat ditangani. Salah siapakah semua ini?

baginda® berkata...

next time rakam dulu baru ketok... baru ada sedar depa tu

Linglung berkata...

keh keh keh...lu layan skodeng dulu kan baru ketuk?

fathin hanani berkata...

biasa la...cam 2 la adatnya kapel...kekedang terpikir gak bek aq kapel ngn penkid or lesb....at least aq x ugi apa2....

Tanpa Nama berkata...

Now ShowingSheih Kickdefella..Aktiviti Pelacuran Di Kelantan Terus Rancak
by Sheih on October 29, 2011


Pusat Pelacuran popular di Kelantan, tidak sampai setengah kilometer dari Pejabat Tuan Guru Nik Aziz. Yah yah SERAMBI MEKAH LAH KATAKAN KESERAMBI PELACORAN SEBELOM KEGOLOK??????

marmelade berkata...

http://russiankl.com/ Malaysia Boleh!

Post Haru Biru

Arkib Blog