Isnin, Julai 26, 2010

Najwa Muhyiddin, Menempa Nama Sebagai Artis



Najwa Muhyiddin artis yang sedang meniti kegemilangan merupakan seorang siswazah jurusan Kejuruteraan Elektronik dari Melbourne, Australia. Najwa ingin menyemarakkan genre soul dan jazz di Malaysia terlebih dahulu. Walaupun menyedari dia anak kepada pemimpin nombor dua negara, Tan Sri Muhyiddin Yassin namun Najwa tetap dengan sifatnya yang selalu merendah diri. Lagu Kau Yang Punya mendatangkan tanda tanya sekali gus satu perkenalan serius Najwa kepada khalayak. Najwa juga bangga dapat berganding suara dengan Maliq untuk lagu Kau Yang Punya. Dua tahun lalu beliau mendalami bidang seni ini di Kolej Muzik Antarabangsa (ICOM), Kuala Lumpur, Najwa bakal terbang ke Kolej Muzik Berklee, Massachusetts, Amerika Syarikat. ~Sumber gambar dari carian google dan youtube.











5 comments:

Tanpa Nama berkata...

It is remarkable, it is the valuable answer

bangang berkata...

pergh.....gambar yg tengah yang mekap senyum tu....sangat menakutkan.....LOL

Zalee berkata...

btul ke ini cucu ulamak tu?

Tanpa Nama berkata...

Now ShowingSheih Kickdefella..Aktiviti Pelacuran Di Kelantan Terus Rancak
by Sheih on October 29, 2011


Pusat Pelacuran popular di Kelantan, tidak sampai setengah kilometer dari Pejabat Tuan Guru Nik Aziz. Yah yah SERAMBI MEKAH LAH KATAKAN KESERAMBI PELACORAN SEBELOM KEGOLOK??????

Tanpa Nama berkata...

dah dekat election ni semakin menjadi-jadi cybertroopers ni...kalau nak bagi pendapat, biar secara tulus dari hati, bukan copy paste untuk dapatkan komisen...barulah demokrasi boleh hidup

Post Haru Biru

Arkib Blog