Rabu, Disember 29, 2010

Mencari Bibik Cun...

Kah... Kah... Kah... Gambar tiada kena mengena... Kah... kah... kah... sebab masih bebas dan boleh bergambar... Kah... kah... kah... cecair sudah leak sejak 2007... Kah... kah... kah... Dah tua pun leak-leak lagi ker... Kah... kah... kah...


HD | Kisah seorang pembantu rumah Indonesia dirogol oleh majikannya yang merupakan seorang menteri bermula apabila sebuah badan kebajikan dan hak asasi manusia, Migrant Care, menerima sepucuk surat aduan daripada adik mangsa.

Surat tanpa tarikh (gambar) yang ditaip dengan mesin taip biasa itu mendakwa kakaknya yang bernama Robengah telah diperkosa oleh seorang menteri kerajaan Malaysia beberapa kali.

"Kakak saya telah diperkosa oleh majikannya Pak Menteri beberapa kali. Hingga satu hari tanggal 19/02/07, kuasa Allah perbuatan kejinya itu telah terlihat oleh Datin isterinya yang sangat baik melayan semua pembantu rumah. Datin telah hantar kakak saya pulang ke Indonesia keesokannya, tanggal 20/02/07," cerita adik mangsa kepada badan yang menjaga kebajikan pekerja Indonesia yang bekerja di luar negeri itu.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog