Khamis, Oktober 27, 2011

Awasss, Tabung Kewangan PERKASA Bakal Licin Disedut Zul Kambing


Sebelum ini ramai yang melihat jangka hayat YB Zulkifli Noordin, Si Kambing Kulim didalam bidang politik tanahair seperti nyawa-nyawa ikan menanti detik 'kematiannya'. Namun masih ada NGO penjilat pungkok Pak janggoat bebas ini mengambilnya sebagai naib presiden. Seperti yang dilaporkan MKini...

...Perhimpunanan agung PERKASA hari ini melantik ahli parlimen Kulim-Bandar Baru, Datuk Zulkifli Noordin sebagai naib presidennya yang baru. Zulkifli dilantik melalui usul tergempar yang dikemukakan oleh ahli dewan tertinggi PERKASA Muhammad Zahid Md Arip. Usul berkenaan diluluskan sebulat suara. Zulkifli mengisi jawatan berkenaan yang sebelum ini dikosongkan Mokhtar Samad.

Kesian puak-puak PERKOSA yang dah lama menanti jawatan naib presiden, tiba-tiba dicantas oleh Zul kambing nih. Bacul juga mereka ni kerana terima sebulat suara tanpa ada bantahan. Atau tidak pun dalam PERKOSA itu sendiri tidak punyai calon yang lebih baik dari Zul kambing yang pandai mengembeekkk. Yang ada cuma lembu-lembu yang menunggu ditarik hidung dan di pukul belakang oleh tuannya supaya berbunyi.

Manakala di sebalik lantikan tersebut, sekurang-kurangnya Zul kambing dapat menarik nafas lega kerana boleh lagi bertanding sebagai calon bebas di kulim bandar baru dengan bantuan kewangan dari NGO Perkasa pada PRU 13 nanti, walaupun hutang RM15 ribu dari seorang hamba Allah ketika PRU 12 masih tidak dibayar oleh beliau.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog