Khamis, Oktober 20, 2011

Papagomo Koma Dihempap Buah Dada Parpukari Ketika Mabuk?

Pencacai dan Cybertroper Umno hanya mampu berdiri sambil ketawa melihat Papagomo koma... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... mereka semua tiada tauliah untuk mengajar papagomo mengucap.... Kemudian datang pula Khairy Jamaludin berwajah kusut masai... Sekumpulan pencacai dan cybertroper umno bertanya... kenapa bang KJ kusut jer... macamana tak kusut... buah dada den pun berdarah kerana menjaja berita fitnah papagomo... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah...




Fitnah Raba Payudara: Anya Sun Corke Bakal Saman Papagomo??

Juara catur yang berusia 21 tahun, Anya Sun Corke (gambar) yang menjadi mangsa penggunaan gambarnya oleh blogger Papagomo untuk memfitnah anak Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, sudah dimaklumkan berkenaan isu tersebut.

Kini hanya masa yang akan menentukan nasib blogger yang sering kali menabur fitnah dalam blognya tanpa rasa tanggungjawab.

Pengetua SMK Heng Ee menegaskan dakwaan kononnya anak lelaki Lim Guan Eng pernah mengganggu seorang pelajar perempuan sekolah itu secara seksual tidak benar sama sekali.

Goon Boon Poh berkata beliau terkejut apabila membaca dakwaan itu dalam akhbar dan mahu mengakhiri isu ini kerana ia boleh menjejaskan nama baik sekolah.

Malah kata Goh, gambar-gambar yang diposkan dalam blog bukan anak Lim dan mangsa yang didakwa juga bukan pelajar SMK Heng Ee.

Pengetua ini menjelaskan pegawai-pegawai dari Jabatan Pendidikan telah mengadakan siasatan berkenaan dakwaan kelmarin dan mereka berpuas hati dengan penjelasannya.

Awal hari ini DAP mendedahkan gambar, yang digunakan oleh blog-blog pro-Umno untuk melontarkan dakwaan serangan seksual terhadap anak lelaki Lim, sebenarnya merupakan juara catur berusia 21 tahun, Anya Sun Corke dari Hong Kong.

Corke yang kini mewakili England tiada kaitan dengan Pulau Pinang dan tidak pernah belajar bersama dengan anak lelaki Lim di George Town.

2 comments:

Admin berkata...

Alahai papagomo :)

Terbaru:
1. Berterusan Kau Tanya, Lagi dan Lagi.
2. Sembunyi Kata Saat Kau Terluka.

Bob berkata...

Kalau papagomo mampos tak sempat tebus kesalahan fitnah tersebut. apa akan jadi.

Post Haru Biru

Arkib Blog