Jumaat, Disember 02, 2011

Isu NFC: WOW... PKR Selak Kain Shahrizat?

KeadilanDaily | Ketua Wanita KEADILAN menyifatkan keengganan Datuk Seri Shahrizat Jalil menjawab isu skandal National Feedlot Corporation (NFC) kerana takut menghadapi perkara sebenar.

“Dia (Shahrizat) hanya berani berkokok digelanggangnya sendiri dan perwatakan yang ditunjukkan sangat kolot dan dangkal. Ia langsung tidak menunjukkan perwatakan wanita Islam dan Menteri,” katanya pada keadilandaily.

Menurut Ahli Parlimen Ampang itu, Shahrizat sepatutnya menjawab pendedahan penyelewengan duit rakyat dan bukannya berdalih dari isu pokok malah mengeluarkan kenyataan angkuh.

“Dia begitu angkuh dan tidak mengapa, lagi dia bising lagi dia kena. Tunggu ada lagi pendedahan kerana kita (KEADILAN) tidak meremehkan isu yang berkaitan duit rakyat,” tegasnya.

Tambah Zuraida bahawa KEADILAN juga tidak akan gentar sekiranya Ketua Wanita Umno itu mengambil keputusan untuk bertindak menyaman parti di mahkamah kerana mempunyai bukti yang kukuh.

“Kalau dia nak saman, dia samanlah. Saya pasti dia tidak akan menang. Kita ada bukti dan sampai sekarang dia tak boleh jawab, dia hanya boleh jawab sewaktu perhimpunan Umno sahaja,” sindirnya.

Menteri Pembangunan Wanita dan Masyarakat itu hari ini tidak mahu mengulas mengenai kemelut membabitkan NFC sehari selepas beliau menyampaikan ucapan yang berapi-api mengecam KEADILAN berhubung isu itu.

Gambar: Wajah ketika separuh kain diselak... masih diam lagi... kah... kah... kah... kah... kah... kah... kah...

Makin melawan makin diselak... Dulu selak nampak projek kroni... Kemudian selak NFC rugi... Selak lagi... weehhh dah beli kodominium tinggi...

Selak lagi... peehhh ada kereta mewah Mercedes Benz berharga RM534,622 lagi.... Selak punya selak... fuiiyooo ada dua bidang tanah di Putrajaya berharga RM3,363,507.... Malah boleh melancong tiga empat kali ke luar negeri....

Adehh... Pening... semakin berpusing....

...Bukan sahaja sekapal penyangak umnobn yang pening... malah langau tahi yang terbang akan jatuh kerana pening akan bau tengiknya... kah... kah... kah... kah... kah... kah... kah... kah... kah... kah... kah... kah...

2 comments:

MeMohamad berkata...

Tunggu pru 13 sape yang kena pasti berguling.Duit rakyat adalah rakyat yang punya ingat . . . .

Tanpa Nama berkata...

Kak jat...patutnya duit tu dah boleh buat francais baru.National Fried Cow ka apa ka.hang ni peghabis duit rakyat ja.kalau hang bagi aku sikit,boleh aku buat bayaq loan ptptn aku.aku haramkan suma duit aku yang kerajaan rompak.tak selamat hangpa dunia akhirat

Post Haru Biru

Arkib Blog