Isnin, Julai 27, 2009

MARAH BETUL PRO ISA



Kumpulan penyokong Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) menyelar Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin kerana bersikap berkecuali dan menghalang ahli pergerakan itu menyertai demonstrasi besar Sabtu ini.

"Lagi baik diam daripada mengeluarkan kenyataan yang boleh menyebabkan perpecahan golongan Melayu. Melayu semakin lemah dan hanya berani dalam dewan. Kilang Umno tidak lahirkan lagi singa, yang ada umpama ayam daging yang diternak dalam kandang yang menunggu diberi makan atau disembelih. Ribuan lagi ahli Pemuda Umno yang bersama kami. Pemimpin (yang) dibeli, golongan bangsawan, memang takut disirami hujan, bom (meriam) air atau panas matahari. "
- Rahimuddin Md Harun, Timbalan Presiden II Majlis Permuafakatan Ummah (Pewaris)

(Moral: Apa nak heran dengan Khairy Jamaluddin yang pernah menyatakan pemuda UMNOBNgok adalah sebagai PENDESAK kepada parti umnobn. Dia adalah bersifat ayam jantan yang hanya berkokok di kandang dewan tetapi lari menyorokkan diri bila ada yang ingin mendesak. La ni hangpa dah tahu setakat mana jiwa juang si Khairy Jamaluddin yang tidak bertaji.... Chicken Run)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog