Sabtu, Ogos 01, 2009

Yang Remeh juga Mampu Menentukan Masa Depan UMNOBN

KUALA TERENGGANU: Hishammuddin berkata, dalam masa dua tahun sebelum Pilihanraya Umum (PRU-13), tiada sebarang akta yang boleh mempertahankan survival politik parti Umno. Dengan tempoh singkat itu dan untuk menentukan survival parti, Umno tiada masa melayan perkara remeh-temeh atau kehendak sesetengah pihak.

"Bagaimana saya hendak jawab pada arwah bapa saya (Tun Hussein Onn) dan arwah bapa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak (Tun Abdul Razak Hussein) sekiranya Umno berkubur satu hari nanti. Setiap anggota Umno perlu memikul tanggungjawab besar bagi memastikan parti itu terus relevan untuk generasi akan datang."
-Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, Naib Presiden Umno

(Moral: Ketakutan Hishammuddin kian teserlah bila mengatakan tiada sebarang akta yang boleh mempertahankan survival Umno untuk terus bertahan. Walhal dalam diam agensinya digembling tenaga untuk mempertahankan kedudukan umnobn itu sendiri atas alasan rakyat akan buat huru-hara di negara ini. Adakah agensi naungan Hishammuddin menggunakan tema SEKAT, PROVOK, TANGKAP dan SUMBAT ??? Adakah ini akta rahsia si Hishammuddin??? Bagaimana dengan akta ISA???)

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Ameno makin terdesak. Menggunakan kuasanya untuk mengarah polis bagi menangkap pergerakan mansuhkan ISA. Tidak perlu dikaji akta tersebut melainkan dimansuhkan dan tutup terus. Ameno juga hampir lemas kerana sanggup memancing pengundi menggunakan wang. Persoalan kenapa wujudnya konspirasi2 yang pelik bagi merosakkan Pakatan Rakyat?.

Unknown berkata...

Berapa JUTA RM diperlukan kali ini untuk memancing pengundi di Permatang Pasir?. Di Manek Urai telah nampak umno menaburkan duit yang begitu banyak hampir puluhan juta semata-mata mahukan kemenangan.

Post Haru Biru

Arkib Blog