Rabu, Disember 02, 2009

Sistem Keadilan Dicabul Lagi Oleh 1 Malaysia Najib

Anda boleh baca di pautan ini bagaimana cabulan ini berlaku. Yang pasti tiada tujahan rakus 'back door' tetapi cuma telunjuk kelingking menjentik telinga. Nyah kau dari sini..

  • Sedutan: Peguam kanan Edmund Bon ~ "Ketiga-tiga hakim berkenaan tidak pernah menjadi sasaran aduan atau rungutan daripada mana-mana pengamal undang-undang sepanjang perkhidmatan mereka di bahagian Rayuan dan Kuasa-Kuasa Khas. Apakah kriteria objektif yang digunakan untuk menukar mereka ke bahagian lain kerana tempoh perkhidmatan mereka hanya baru antara satu hingga lima tahun sahaja?”
(Moral: Percaturan yang hebat oleh grombolan umnobn ini. Lepas ni semua kes akan menang sebelum perbicaraan.. garentii..!!!. Ghani Patail akan senyum girang kerana asik menang dan tak perlu berfikir lagi. Musa Hasan mungkin makin berseri sebab tak payah bawak barang bukti. Najib pulak baring-baring sambil berlari anak jari membilang hari. Nampaknya lama lagi aku boleh jadi perdana menteri. Manakala Anwar akan terikat kaki menanti kekalahan kerana tuduhan liwat berdiri sifool bukhari. Oiit sifool awat hang tak 'back kick' sekali sambil kemut mancis api... kah..koh..keh..khi... Che det tidak lagi berkerut dahi memikirkan kebangkitan Anwar ini. Grombolan akan puas melayan nafsu sendiri sampai mati)

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Hairan belum masuk tahun baru dah kena tukar.

Post Haru Biru

Arkib Blog