Ahad, April 18, 2010

Kamal Bin Muhyiddin


Ini persepsi Muhyiddin yang cerdiknya melebihi 10% dari golongan terencat akal

Kata Tan Sri Muhyiddin Yassin nama calon Barisan Nasional, untuk kerusi pilihan raya kecil Hulu Selangor, P Kamalanathan mencerminkan konsep 1Malaysia.

Kata Muhyiddin lagi, nama ketua penerangan MIC itu merangkumi nama “Kamal” mewakili Melayu, “Alan” - nama Cina dan “Nathan” pula nama India.

Seramai 65,000 pengundi bijak di Hulu Selangor dipermainkan dengan kenyataan dangkal yang keluar dari kepala otak seorang yang berjawatan TIMBALAN PERDANA MENTERI.

Kenyataan Muhyiddin itu dianggap telah memperkecil-kecilkan nama rakyat, sama ada berbangsa Melayu, Cina, India, Kadazan, Iban atau mana-mana rakyat Malaysia.

Senang susah buang aja A/L (Anak Lelaki) dan taruk aja nama calon MIC itu Kamal bin Muhyiddin. Dia pun dah pakai songkok semasa hari penamaan calon tempoh hari. Kemudian tukarkan aje Malaysian Indian Congress kepada MELAYU INDIAN COMMUNITY habis cerita.


(Moral: Kepada sesiapa yang dok pening nak cari nama baru untuk sianak mereka boleh hubungi Timbalan Perdana Menteri si Muhyiddin Yassin. ha..ah..ha)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog