Selasa, April 20, 2010

SAKMONGKOL AK47: Resah Dengan Sikap Pemimpin UMNO Yang Menyerang Peribadi Lawan

1- Antara kaedah yang salah ialah berkempen menyerang peribadi lawan. Rata rata nya pemidato UMNO mengatakan Zaid kaki minum dan kaki betina. Ini tuduhan yang melantun semula kepada orang UMNO. Hampir semua pemimpin UMNO minum. Ada menteri yang saban malam berkelana di kelab malam hotel Shangrila. Yang kaki judi, bukan kepalang ramai nya. Sebab duit yang mereka dapat duit yang amat mudah di perolehi.

2- Orang UMNO pun lupa bahawa walaupun ada sifat sifat ini, Zaid pernah di pilih sebagai calun UMNO untuk kawasan parlimen KB dan pernah di angkat jadi menteri. Bererti ketika itu, UMNO tidak memandangkan sifat Zaid ini sebagai amat penting untuk tidak di pilih. Zaid di lantik menteri pada zaman Pak lah, seorang PM yang mempunyai ilmu agama yang tinggi dan bukan setakat melafazkan selawat untuk mukadimah ucapan.

3- Walaupun kita tahu Zaid kaki itu dan ini, dia masih di pilih sebagai calun dan jadi menteri pula? Sebab Zaid yang ada sifat sifat tersebut berada dalam kumpulan yang sama- kaki minum dan kaki betina dalam UMNO. Orang macam Zaid biasa dalam dunia orang UMNO- ia luar biasa jika Zaid berada dalam jemaaah PAS.

4- Bukan sedikit pak menteri kaki minum dan taik joli dalam UMNO. Amat mudah kita tengok perangai matlaon UMNO ini- iaitu ketika perhimpunan agung UMNO. Seminggu sebelum PAU , semua GRO di kelab kelab dangdut di sekitar PWTC- Jalan Raja Laut dan Sentul habis di tempah. Siapakah yang 'booking' mereka? Tidak lain dan tidak bukan perwakilan UMNO dan kadang kadang yang menjadi kepala dang booking GRO ini ialah ketua bahagian dan menteri. lagi di SAKMONGKOL AK47.

Saya sudah taubat, pemimpin Umno terus tenggelam dengan arak - Zaid

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya Menteri umno masih belum bertaubat dan masih berperangai buruk. Eloklah ditolak umno dari sekarang.

Zack berkata...

Gila kelaku menteriku. kaki betina rupanya. patutpun bung kena naik mahkamah kerana Berpoligami Tanpa Kebenaran. sebab tak tahan lah tu.

Post Haru Biru

Arkib Blog